onsdag den 12. juni 2013

En duft af havet......


... eller noget :)
Jeg har hygget i Scraprummet med nye lækkerier fra Hobbygården.
Her er hvad der blev ud af det.
Jeg har brugt af de nye papirer fra FabScrap.
Motiver er fra Nellie Snellen Vintage klippeark. De sommer/strand motiver er jeg helt pjattet med.
Rammen er skåret med Spellbinders die.

 Jeg har brugt en easy 3D toppers på en lidt alternativ måde - thihi... jeg har simpelhen klippet det i noget mindre stykker og brugt blomsterne lidt rundt omkring. Skallerne har jeg et helt glas fuld af - der skulle da absolut bruges et par her.

 Og fiskenettet..... åååårhhhh DET er så sejt synes jeg - jeg er helt pjattet med det allerede - selvom dette er mit første eksperiment med det.
Hvad mon hun finder der i sandet? :)
 Mere 3D toppers - her delt i to. Jeg har skåret "græs" med forskellige Marianne dies og stukket lidt ind hist og pist.
 Mere fiskenet - og så selvfølgelig halvperler.... de skal bare være med *G*

 Jeg synes næsten jeg kan dufte havet - ;)
Tak for besøg og søde kommentarer! I er GULD!

Knus.

22 kommentarer:

  1. Beautiful creation Dorthe.
    Lovely details.
    Gr Elly

    SvarSlet
  2. Super smukt kort. Rigtig sødt motiv.

    SvarSlet
  3. Virkelig fantastisk flot kort.

    SvarSlet
  4. Super smuk kort, mange fine og flotte detaljer.
    Ses i morgen

    SvarSlet
  5. Rigtigt sødt og super sommerligt, med lækre detaljer og ja Dorthe man kan næsten dufte havet ;O)

    SvarSlet
  6. Nej, hvor er det dejligt, man tænker på Birte Kjær, sol vand og strand, er det ikke sådan noget hun synger, et rigtig dejligt kort, med muslingeskaller og perler. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. This is so eye catching and beautiful!! love it! xo

    SvarSlet
  8. WAUW hvor er det bare flot og superskønt at se på. Det er bare helt fantastisk smukt arbejde med så mange dødlækre detaljer, at man bare slet ikke kan holde op med a kikke på det.

    SvarSlet
  9. Åh, så smukt og rigtig sommerligt!
    Så mange, fine detaljer!

    Knus :)

    SvarSlet
  10. Wowwww for et nydelig sommerkort Dorthe!!!
    Lekkert pyntet og motivet er jo bare super søtt!
    I like :)

    klem, Inger

    SvarSlet
  11. åh, dette var nydelig!! så mange flotte detaljer, og så kreativ du har vert.

    SvarSlet
  12. Aldeles nydelig!
    Så lekre detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  13. beautiful card and image, with pretty flowers.
    regards from Ann

    SvarSlet
  14. Hvor er det et smukt kort, du har lavet. Er helt vild med motivet, dine muslinger, perlerne og nettet. Det spiller bare sammen. WOW.

    Knus

    SvarSlet
  15. Virklig gennemført kort med fiskenet, skaller og perler. Sååå flot

    SvarSlet
  16. Så sødt og sommerligt.. kan næsten dufte havet.

    Ha en god søndag, knuss

    SvarSlet
  17. så flot kort med mange fine detaljer. du må have en god uge

    SvarSlet
  18. Hvor er det bare smukt. Det fiskenet er da bare SÅ flot brugt her. Rammen giver focus og billedet er jo også bare så sødt. Og sikke et tema du har lavet, næsten til en indramning.
    Jeg håber du har fået sms med tak. Du er bare så dejlig og ved lige hvad der glæder mig/os. For vi er jo to om kuverter fra dig !!! Og det er ikke E jeg mener...hihi.
    God ny uge.

    SvarSlet
  19. Vintage, snäckor, marint, vågor, blommor...massor av underbara detaljer som du förvandlat till ett av de finaste korten jag någonsin sett.
    Otroligt vackert kort!
    Kram!

    SvarSlet
  20. Det er så super fint med alle de smukke detaljer :)

    SvarSlet