onsdag den 5. juni 2013

En dårlig hårdag..... :)


Nu hvor jeg er kommet lidt i gang med at lave layout igen skal jeg selvfølgelig forsøge mig med månedens skitse hos Dusty Attic.
Den var dælme ikke lige sådan at få lavet LO efter - men det lykkedes til sidst.
Her er mit færdige resultat:



Og skitsen ser sådan ud. Der er MANGE stykker papir - hihi.
Men øj hvor jeg hyggede mig.
Fuglereden og stakittet er fra Dusty Attic. Fuglereden er farvet med Distress ink - stakittet med gesso.

 Jeg har igen været i bunken med billeder fra Jyllands mini Zoo. Hvad det er for en fugl kan jeg ikke huske - men sjov er den da.
 Og jeg har fundet mine højt skattede eyelets frem fra gemmerne :)
 Den store blomst er også fra Dusty Attic.
 Skøn frisure ikk? :) :)
Metalhjørner og bling hører altså til .... 
Tak for Jeres søde kommentarer på mit sidste LO - jeg nyder at læse dem!
God onsdag.
Knus

11 kommentarer:

  1. Det er da blevet et fantastisk flot LO med en supersjov fugl

    SvarSlet
  2. Det er bare et super flot layout. Flotte detaljer.

    SvarSlet
  3. Utrolig flot LO med mange fine detaljer... og ja det er da en lidt speciel fugl med "hår"...

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor ser det godt ud. Så mange flotte detaljer.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot LO her ,ed ,asser af fede detaljer alle vegne hvor man ser på det. Smukt arbejde her som sædvanligt.

    SvarSlet
  6. Det er sandelig heller ikke en nem skitse!
    Rigtig flot LO.

    SvarSlet
  7. Flot layout og fin løsning af skitsen, og skønne detaljer :)

    SvarSlet
  8. Herligt at du har fået gang i layoutene, og dette er igen rigtig lækkert med en masse lækre detaljer ;O)

    SvarSlet
  9. Haha...Det var ikke lige det foto jeg ventede at finde. Jeg tænkte straks på noget rødt hår...haha. Men igen et superflot layout med fede detaljer. Især dine snører kan jeg godt lide. Og det var da ellers noget af en udfordring med den skitse . >Uha...
    God uge fortsat. Håber du holder varmen.

    SvarSlet
  10. Det er såå smukt og fjer-let... en vanskelig skitse som du har klaret så fint

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  11. SUper flot og med mange detaljer....man kan jo kigge i timevis og stadig opdage noget nyt ;-)

    SvarSlet