søndag den 9. juni 2013

Det andet kort...

...fra torsdagens klubaften er dette:
Her har jeg brugt lidt af mine Maja Design papirsrester. 
 Den lille vifte der titter frem under blomsterne er vist noget af det første metalpynt jeg nogensinde har købt - Det er blevet til en del siden. Haha.
 Blonden landede i min postkasse forleden, den er fin ikke? Udstansningen har jeg fået af Bodil - hun er blevet den heldige ejer af en Silhouette Cameo!
Cyklen har jeg fået af Lisa!
 Motivet er som så ofte fra Digital paper.
Der blev ikke scrap i Esbjerg i går, det blev aflyst fordi der ikke var mange tilmeldt (æv æv)
Men så bliver det såmænd nok en anden gang.
God Søndag til Jer.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Sikke et fint kort... Det var da en skam at scrap i esbjerg ikke blev til noget...

    SvarSlet
  2. Lækkert kort. Fedt med cyklen...
    God søndag

    SvarSlet
  3. Flot kort i dejlige farver.
    Knus Jane

    SvarSlet
  4. Lækkert kort.

    God søndag

    Knus

    SvarSlet
  5. Igen et smukt kort! :) - træls at I ikke fik scrappet i Esbjerg, men så må du jo glæde dig til næste gang ;)

    SvarSlet
  6. Igen et virkelig flot kort Dorthe, du kan bare lige få det rigtige sat sammen altid, så det ser bedst ud.
    Ærgerligt med aflysningen, men det er jo desværre hvad der sker nogen gange, og som du siger, så bli´r det jo nok en anden gang.
    Há en rigtig god søndag.

    SvarSlet
  7. Super flot kort som altid fra dig.

    SvarSlet
  8. Meget smukt kort Dorte, og hvor ser den cykkel godt ud i hvidt. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Så flot som altid! Med mange fine detaljer på.

    Knus :)

    SvarSlet
  10. Øv øv med scrap daten. Dit kort er bare skønt og den væltepeter er så sød

    SvarSlet
  11. Skønt kort du har lavet. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  12. Superflot kort som vanligt hos dig. Og det med metalpynt kan jeg bevidne...haha.
    Det var da trist med scrapdagen i Esbjerg. Men sommertiden giver jo så mange andre muligheder - også.
    God søndag.

    SvarSlet
  13. Rigtig lækkert og meget smukt kort ;O)

    SvarSlet
  14. Rigtigt sødt og harmonisk kort i fine farver... Ærgerligt med aflyst scrap, men så var det da godt du kunne komme på arbejde ;-))

    Ha en fin dag, knus

    SvarSlet
  15. Sikke et super fedt kort med flotte detaljer. Det er godt at se den måde du bruger Maja papiret på, dette ark har jeg nemlig lidt svært ved at få brugt...godt det har 2 sider ;-) Viften er helt sikkert sød...har dog ikke glemt de solbriller fra Hobbygården. Kunne jeg måske købe nogle af dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er udsolgt lige nu - men der er flere på vej hjem - så det kan vi sikkert nok finde ud af.

      Slet
  16. Nydelig kort!
    Lekre detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet