lørdag den 11. maj 2013

Og kort nr. 3

Her er det tredie og sidste kort af dem jeg fik lavet i klubben torsdag.
Hertil har jeg brugt papir fra 13arts.

 Jeg har fundet den gamle hjertedies fra Nellie Snellen frem igen, den er nu bare så fin.


Jeg er vild med de små stofbeklædte trævifter - et af min nyeste fund *G*

 Igen har jeg brugt et af de fine nye tekstestempler Jette har fået hjem til Hobbygården.
Hjørnet er lavet med en Joy dies.
Alle de små perler er sat på enkeltvis, jeg har brugt en total genial blyant til det - som også snart kommer til salg i Hobbygården.

God weekend derude og tak for besøg og søde kommentarer.


16 kommentarer:

  1. Dejligt kort... Elsker den hjertedie...og super sødt stempel...

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er det flot det kort!!!!!
    Det papir ser godt nok lækkert ud, og de trævifter er da for søde, hvor har du fundet dem, har haft overvejet om man skulle lave nogen på silhouetten, men er da så meget nemmere bare at købe nogen, host.

    Rigtig god weekend til dig.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Vifterne kommer i Hobbygården indenfor et par måneder ;)

      Slet
  3. Hvor er det fint. Flot tekststempel og superfine papirer. Hjertedien er da vist kommet underst i bunken her. Den må frem i lyset igen.
    Rigtig god arbejdslyst i dag.

    Svar: Stemplet er fra Scrapper og det er embosset med hvid - vistnok fra TH. Det var det pulver der lå i Annes kasse på sommerhusturen !!!

    SvarSlet
  4. Super smuk kort, med mange fine detaljer.
    God arbejdslyst

    SvarSlet
  5. Nydelig! Den vifta var lekker.
    God helg til deg :)

    SvarSlet
  6. WOW virkelig smukt kort her igen Dorthe, det er bare såååå flot, og jeg vil da godt nok også gerne vide, hvor du har fundet de små vifter?? Men måske kunne man lave nogen selv ud a ispinde også??? Bare lige en strøtanke hmmmm. Og så det der lille hjerte, som du har sat på viften, er det en perle eller en knap? Og hvor har du fundet den? Jeg har en tid ledt efter noget lignende uden held.
    Hà en rigtig god week-end alle sammen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjerte perlerne er købt i Panduro for et par år siden.

      Slet
  7. Virkelig et super smukt kort du har lavet.

    SvarSlet
  8. Skønt kort og igen et dejligt stempel :o)

    SvarSlet
  9. super super smukt kort

    SvarSlet
  10. Smukt kort - og ja, den lille vifte er da bare viiiild sød! Den ville passe smukt i min dimsekasse :)

    Knus :)

    SvarSlet
  11. Woooow rå lekkert kort :)
    Her var det kommet kjempe mange ny fine kort siden sist jeg var innom.
    Du er så kreativ og flink.
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlet