søndag den 19. maj 2013

Min første kurv....

... ja altså - hvor jeg selv har lavet det hele.
Denne er lavet i den originale størrelse efter denne TUT
Jeg har lavet kurven tofarvet - og har brugt laksefarvet og mørkebrunt.

 Oppefra ser den sådan ud.
 Indeni har jeg dækket "bradsbenene" med et par store metalhjørner.
 Blomsterne er holdt i brune og laksefarvede nuancer.
 Perlen er fra Tim Holtz - den er hængt op under hanken med et stykke tyndt ball chain.
 Blomsterne på hanken.
 For at skjule blonde enderne i hjørnerne har jeg sat et metalhjørne fast i hvert hjørne, pyntet med en lille rose - og til sidst givet lidt stickles for at dække limningerne.
Hanken er sat fast med hjemmelavede blondeblomster med brads.
Doilyen er en gammel Cheery Lynn dies som jeg næsten havde glemt jeg har.


Tak for besøg og søde kommentarer. Forsat rigtig god Pinse til Jer alle.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Super, super lækker, og så gennemført med en masse lækre detaljer, jeg må altså prøve at lave sådan en en dag ;O)

    SvarSlet
  2. super super flot kurv i skønne farver og sikke lækre detaljer. Også fortsat god pinse til dig

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er den bare flot og sikke en masse fine detaljer!
    God pinse!

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare flot og virkelig godt lavet med masser af fede detaljer hele vejen rundt. Du er bare såå fuld af gode ideer altid. Fantastisk smuk kurv.

    SvarSlet
  5. Hold da op, hvor blev den bare flot. Du er bare supedygtig til det.fortsat god pinse
    Knus

    SvarSlet
  6. Wauh hvor er den flot:-)
    En fantastisk fin værtindegave.
    God søndag

    SvarSlet
  7. Hvor blev den altså fin, mange fine finesser, perfekt farve sammensætning.
    God pinse

    SvarSlet
  8. Ih, den er fin!! Rigtig flotte detaljer.

    Forsat god Pinse til dig også.

    Knus :)

    SvarSlet
  9. Kææææft mand, den er da bare SÅ fed. Du er eminent til sådan noget altså :)
    God Pinse til dig.

    SvarSlet
  10. Hvor er den bare flot og så gennemført i de mindste detaljer.
    Dejligt at vide, at man kan selv...ikke.

    Vi er i gang med bregneblade....når kræfterne rækker. Det er en af de seje puncher. Så de kommer...

    Fortsat god pinse fra 3 her.

    SvarSlet
  11. Hvor er den prof lavet!
    God pinse.

    SvarSlet
  12. Wooow , så stilig :)
    Lekkert pyntet i herlige farger og med så mye fint pynt:)

    Klem Connie

    SvarSlet
  13. Du har vist overgået dig selv, den er ikke mindre end fantastisk.

    SvarSlet
  14. WOW så lekker korg,nydelige detaljer.
    klem Synnøve

    SvarSlet
  15. Så flott korg! Mange lekre detaljer.

    SvarSlet
  16. HVor er den smuk og elegant... lækre farver du har sat sammen.

    Ha en god tirsdag aften

    SvarSlet
  17. Hvor er den blevet super sin - og så med alle de detaljer :)

    SvarSlet
  18. Hold da helt op, hvor er den fed!! Jeg er imponeret over at du turde kaste dig over, at lave den!! Virkelig smuk og med mange flotte detaljer, Pips!!

    SvarSlet