mandag den 20. maj 2013

Masser af dies...

har jeg brugt til dette kort. Og iiih hvor jeg hyggede mig med at lave det.
Det er lavet til Hobbygården som inspiration til kunderne, men jeg vil også lige vise det her på min egen blog.
Vifte-diesen fik jeg af sønnike til Mors dag - sammen med et par andre dies, så den skulle selvfølgelig afprøves.
 Motiverne er fra et Quickies motivark.
 Kortet endte med at blive et staffeli kort - jeg havde ellers forsøgt med andre muligheder først - det "spillede" bare ikke rigtigt. Skrivefeltet er lavet med endnu en dies fra sønnike :).
 Blomsten er lavet med Cheery Lynn dies 
Jeg bruger ellers næsten aldrig den røde farve - men det skal der vist laves om på :)
God ny uge til jer.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Super lækkert kort, det er bare så flot. Hold op hvor er den die fed, den kunne jeg købe.

    Forsat god aften

    SvarSlet
  2. Super flot kort!! Wauw, jeg er vild med vifte-effekten og de rød/hvide farver.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort, det er helt sikkert. HAr selv lige fået den die også for kort tid siden og er i gang med eet kort lidt i denne stil også, efter en ide fra en god onlineven, som viste den for et par uger siden. Den er bare helt fantastisk, og sikke ting man kan lave med den. Og du har så sandelig fundet nogle af de bedste frem her også. Og ja det er helt perfekt i rødt, må man nok sige.

    SvarSlet
  4. Helt fantastisk kort og sikke et arbejde..

    SvarSlet
  5. Whauu...det ser super godt ud!! Du er bare så fantastisk kreativ og jeg kan slet ikke regne ud, hvordan du har lavet den...måske kan jeg kigge dig over skulderen en skønne dag ;-)

    SvarSlet
  6. Virkelig fantastisk flot viftekort

    SvarSlet
  7. Hvor er det et smukt kort.

    SvarSlet
  8. Nydelig kort, så fine dies og vakkert med de små motivene på alle. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt... og sikke et arbejde med alle de fine dies og små motiver

    God aften til dig

    SvarSlet
  10. Flot vifte. Du har godt nok en dejlig dreng, der kan finde på at give mor dan slags scrapgaver.

    SvarSlet
  11. Super smuk vifte kort - fin sammensætning, stort arbejde (tror jer) - skøn hjemmelavet blomst
    Ses i morgen

    SvarSlet
  12. Et rigtig smuk kort, du kan bare det
    ses i morgen;-)

    SvarSlet
  13. hold da op hvor er det flot, sikke lækre dies

    SvarSlet
  14. gorgeous design and shape and beautiful color combination with red.
    greetings from Ann

    SvarSlet