fredag den 10. maj 2013

Kort med ramme.

Kort nr. 2 af dem fra klubben er dette.


Den store ramme har jeg klippet ud af forsiden til en lille paperstack fra Kanban som jeg ikke kan huske hvad hedder, papiret bag rammen er fra samme blok.
Motivet er fra et Nellie Snellen klippeark.
 Blomsten er lavet med en Cheery Lynn dies - og mine absolutte yndlingsblade er lavet med en Cheery Lynn dies der skærer hele 5 ud ad gangen. DET er smart! :)
Lige om straks vil jeg på job :) God fredag til Jer.
Knus

15 kommentarer:

  1. Meget smukt kort... Go' weekend..

    SvarSlet
  2. Flot kort ...
    Go' weekend...

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt, og ret smart med 5 blade ad gangen, er det én stor die med 5 grene på, eller skærer du igennem 5 ark papir på én gang ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en lang dies der skærer 5 blade ud i et hug. Faktisk kan man lægge 2 lag papir i og skære 10 på en gang :) Lige noget der passer min dovenskan ;)

      Slet
  4. Øj hvor er det flot. Lækker stil og så fine dies du har fundet frem til.
    God arbejdslyst. Hvis man kan kalde det arbejde, at være sådan et sted....
    (Jeg ved godt der også skal laves noget med opfyld og slæbe kasser osv...men alligevel....Det må være dejligt.... )

    SvarSlet
  5. Sikke nogle super lækre kort du har blogget med de sidste par dag.
    Fantastiske farver og så mange lækre detaljer ;O)

    SvarSlet
  6. Lovely vintage card,your flowers are beautiful.
    Gr Elly

    SvarSlet
  7. Fantastisk flot kort her Dorthe, det er rigtig smukt lavet med alle de flotte detaljer her some sædvanlig.
    Há en rigtig god dag og week-end forude.

    SvarSlet
  8. Smukt kort og jeg må bare have fat i den blad die og blomsterdien ser da også rigtig interessant ud. Jeg tror at scrapmafiaen snart kommer på besøg på din nye arbejdsplads! :)
    Rigtig god weekend! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kom lige en dag jeg er på job :D

      Slet
  9. Meget lækkert kort, god arbejdslyst, får du din løn udbetalt i fine nye dies? knus morkaren.

    SvarSlet
  10. super smukt kort
    God weekend til dig

    SvarSlet
  11. very beautiful card with a wonderful vintage look and use from dies.
    love the image too.
    regards from Ann

    SvarSlet
  12. Sikke et super smukt kort.

    SvarSlet