søndag den 5. maj 2013

Et tøset kort

I dag har jeg omsider fået lavet et kort igen :) 
Det er dælme ikke blevet til meget den sidste månedstid eller mere.
Men her er et kort jeg har lavet her i eftermiddag.

 Jeg fandt et stykke gammelt bølgepap, det blev revet lidt i stykker og fik lidt gesso og sværte. Papiret er fra K&Compagny.
 Jeg har lavet et forsøg med at stemple på laminering - og det forsøg kunne jeg jo ligesågodt bruge noget af ;) Så den indrammede tekst er stemplet på et stykke lamineringspapir. Teksten er forresten et af de helt nye stempler Jette har fået i butikken.

I dag har jeg omsider været lidt på blogrundfart igen - og jeg kan se det ikke kun er hos mig der har været stille. Men der er godtnok også blevet lavet mange lækre ting rundt på de forskellige blogge.
Forsat god søndag til jer.
Knus

19 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt Dorthe, virkelig smukt arbejde. Der er helt sikkert en, som blir ellevild, når hun modtager det her kort fra dig på et tidspunkt.
    Håber du får lidt mere tid til at lave mere af den slags snart, men kender det kun alt for godt, man vil gerne så meget, og når aldrig mere end det halve eller mindre LOL.
    Há en rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Rigtig skønt kort du har lavet.

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort med lækre detaljer.
    Forsat god søndag.
    KNus

    SvarSlet
  4. Superflot kort Dorthe...

    SvarSlet
  5. Simpelthen et super smukt kort!

    Knus :)

    SvarSlet
  6. Super flot kort, med mange flotte detaljer, godt du er igang igen på bloggen.
    Ses på onsdag

    SvarSlet
  7. Lekkert kort, likte så godt den bølgepappen og ,du pynter så fint,herlig den teksten.
    Klem Synnøve

    SvarSlet
  8. Flot PIPS kort, du kan lave noget skønt af "hvad som helst" det er skønt med den nederste feminine del mod den rå bølgepap for oven. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Such a lovely creation Dorthe.
    Gr Elly

    SvarSlet
  10. Alldeles ljuvligt kort, sött och slitet är en fantastisk kombination.
    Kram!

    SvarSlet
  11. Super lækkert kort og en fin effekt med bølgepappet

    God nat, knuss

    SvarSlet
  12. Super sødt, tøset og smadder lækkert ;O)

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare et smukt kort, lige i mine farver.
    Godt der er ved at komme lidt fra dig igen.

    Ses onsdag

    SvarSlet
  14. Rigtig flot kort du har fået lavet... og ja det er jo med at nyde det gode vejr når det er der... hi hi

    SvarSlet
  15. Virkelig flot og gennemført.

    SvarSlet
  16. Hvor er det bare et flot og lækkert kort

    Super hyggeligt at hilse på dig forleden, da jeg ellers stod og "gemte" mig helt for mig selv :)
    Og TUSIND TAK for hjælpen med stemplingen. Nu skal jeg helt sikkert igang snarest muligt ;)

    SvarSlet
  17. what a beautiful creation with a gorgeous shabby and vintage look.
    love the layers and pretty details.
    i become a follower aswell.
    greetings from ann.

    SvarSlet