tirsdag den 28. maj 2013

Et par kort...

jeg lavede for et stykke tid siden.
Det første til et Sølvbryllup i dag - Det er lavet på blankt sølvkarton og derfor lidt svært at fotografere.
 Blomsterne er holdt i blå og hvid - og de små hjerter er fra min Charmsbeholdning :)
 Jeg brugte min vidunder blyant til at sætte perler på med - og det tog under 5 minutter for alle - det er dælme nemt!
 Det andet kort er til en Svensk Student. Jeg valgte at lave det i de Svenske farver.
 Huen skulle være mørkeblå med sort bånd .... - og så fandt jeg lige den søde gule ugle i mine gemmer.

 Der skulle navn på - og der brugte jeg mit JustRite stempelsæt - hold op hvor bruger jeg egentlig det tit. Gad vide hvordan jeg klarede mig inden jeg købte det :)
Jeg hygger omsider lidt i Scraprummet igen i dag - det er blevet til et enkelt kort indtil nu - det ligger lige og tørrer lidt - så måske kommer det på i morgen. 
Jeg håber snart at få ideer til at begynde på et LO igen - for det er godtnok længe siden jeg har lavet et.
Forsat god Tirsdag.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Super smukke kort, mange fine detaljer, jeg kan godt li det smukke hjerte på kort nr. 1.
    Hatten og uglen er super søde på dit Svenske kort.
    God aften til dig og sønnen
    Ses torsdag

    SvarSlet
  2. Nogle rigtig flotte kort her igen Dorthe. De er begge flot lavet og rigtig dekorative med alle dine små lækre detaljer. Smukt arbejde.

    SvarSlet
  3. this is a beautiful creation and love these colors and shape.
    greetings from Ann

    SvarSlet
  4. Hold op hvor er det nogen smukke kort! :)
    ...og hvad er det for en "vidunder blyant" du snakker om ? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) - Næææh Jette er du gået glip af blyanten? - Det er denne her: http://hobbygaardens-blog.blogspot.dk/2013/05/en-helt-genial-blyant.html

      Slet
    2. Ja den er jeg da i den grad gået glip af! :D - den ser da genial ud...måske bliver jeg nærmest nødt til at eje sådan en fætter, så 1000 tak for linket :)

      Slet
  5. Nydelig kort!
    Lekre detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  6. Flotte kort og jeg kan godt forstå du er glad for din vidunder blyant...det lyder nemt ;-)

    SvarSlet