torsdag den 9. maj 2013

Et kort fra klubben

I denne uge var scrapklubben rykket fra torsdag til onsdag p.g.a. helligdag, og i aftes fik jeg lavet hele 3 kort.
Det ene kan I se her.

Papiret er fra Maja Design - og måletbåndet er det gamle slidte jeg fandt på fortorvet en dag.

 Det blev pyntet lidt med en gammel knap.
 Den lille trådspole har jeg farvet med distress ink Valnut stain, og derefter sat en strimmel papir på med lykønskningsstempel. "Knapperne" er Tim Holtz stickers, det er den store trådspole også.... jeg har så bare viklet noget twine om.
 Saks og fuglebur er fra mine charmsdepoter ;)
Tusind tak for alle kommentarerne på mit sidste kort. Dejligt med respons og ros på det man laver.
God Kr. Himmelfartsdag.
Knus

15 kommentarer:

  1. Lovely card and beautiful details.
    Gr Elly

    SvarSlet
  2. Dit kort er bare super flot, utrolig mange detaljer.
    God Kr. Himmelfartsdag


    SvarSlet
  3. Igen et helt fantastisk kort... Go' Kr. Himmelfartesdag...

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort med søde detaljer.
    Rigtig god dag.
    Knus

    SvarSlet
  5. Rigtig flot kort Dorthe..
    Ha' en go' dag...

    SvarSlet
  6. Så nydelig kort. Helt herlige detaljer. Likte så godt målbånde .ha en fin fridag klem synnøve

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare flot Dorthe. Jeg er vild med alle dine små fede detaljer her med alle dine små syting. Du kan bare det der med at finde alle de der små ting.
    Há en rigtig god dag.

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare super flot. Jeg glæder mig til at se de to andre ;)

    Jeg er vild med alle dine detaljer - det er der, jeg ikke selv er særlig god, men det ser ud til, at du virkelig hygger og nusser med detaljerne. Super flot!

    SvarSlet
  9. Vildt flot og rigtig sød ide med målebåndet

    SvarSlet
  10. Skønt kort og super sødt med målebåndet.

    Knus :)

    SvarSlet
  11. Hvor er du dygtig og kreativ, flot kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. fantastisk flot kort med skønne detaljer

    SvarSlet
  13. Ejjjj hvor er det et helt vidunderligt kort..... Super flot lavet :)

    SvarSlet