fredag den 24. maj 2013

En kær lille matros

I aftes var der klubaften. Jeg var egentlig fast besluttet på at NU skulle jeg lave et LO igen.... men nej! - Da jeg skulle pakke kunne jeg overhovedet ikke finde ud af hvad jeg skulle tage med til et LO - og så blev det kort igen.
Det ene er dette med det søde motiv jeg har fundet på Pinterest.
Det hvide gitter er lavet med en Spellbinders dies.
  Fuglen er en Easy 3D toppers fra Hobbygården. De er altså bare fine - og jeg bruger dem ligeså gerne enkeltvis som i 3 lag :)
 Bregnebladene var jeg så super heldig at få i min postkasse forleden dag - de er bare SÅ fine. Tusind Tak til Henriette og Annette for dem!
Jeg har også blogget på Hobbygårdens blog i aften, om et simpelt redskab som jeg virkelig er imponeret af! Det kan I se HER.

Tak for besøg og herlige kommentarer. Og rigtig God weekend.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Nej hvor er det bare sødt Dorthe, den matros er da godt nok noget sååå cute, og hele kortet er bare virkelig sødt, det er helt sikkert. Og den blyant serpå Hobbygårdens blog, ser da bare ret cool ud også, den må man da vist overveje.

    SvarSlet
  2. Åhhhh hvor er det sødt og flot lavet :)

    SvarSlet
  3. Hvor blev den lille matros bare flot. Du er så super til det der med kort
    Knus og god weekend

    SvarSlet
  4. Hvor er det et sødt kort... Så fint med gitter baggrund. Det er da en supergod blyant I viser på bloggen

    God weekend , knuss

    SvarSlet
  5. Wow så nydelig!
    Lekkert pyntet og herlige motiver:) Liker spesielt godt fuglen.
    Ha en riktig god helg, klem:)

    SvarSlet
  6. Rigtigt sødt kort i en dejlig blå farve. God weekend

    SvarSlet
  7. Nydelig kort, likte så godt den matrosen ,gitteret og fuglen, bare helt lekkert.
    ha en fin helg, klem Synnøve

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare et sødt kort!
    Ærgerligt at du ikke skal på arbejde den 2/6. men så må vi jo bare ses en anden god gang! ;)
    God weekend

    SvarSlet
  9. Så nyyydelig :) Ha en fin helg!

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare et sødt kort, du der fik lavet, skøn billedet, mange flotte detaljer.
    God weekend

    SvarSlet
  11. Det er bare sååå sødt dette kort.

    SvarSlet
  12. Skønt kort med super sødt motiv

    SvarSlet
  13. Hold da op han er da bare for cute den lille knægt. Et skønt kort :-)

    SvarSlet
  14. Super flot kort og den lille matros er bare cute ;-) Det gitter bagved er rigtig flot...jeg kunne købe mig fattig i fede dies!

    SvarSlet