onsdag den 29. maj 2013

2 kort mere

 I går lavede jeg et par kort igen.
Det første blev et rigtigt tøset et af slagsen. Papiret er fra restekassen. Motivet har jeg fundet på Pinterest.
 De store blomster er hjemmetrillede - de er lavet med Memory box die. Jeg har brugt endnu en af de søde trævifter. 
 Hjertet har jeg fået af Asta fra Scrapklubben. 
 Og så blev det til et Herrekort også. Papiret aner jeg ikke hvor er fra - men det er lidt sejt med Verdenskortet. Danmark er lige til venstre for blomsten i buen af udstansningen :)

 Den aflange metaldims købte jeg på brugtbordet i Munkebo, der var et frygteligt farverigt og abstrakt motiv i, men det har jeg pillet af - og istedet sat lidt af Verdenkortet i.
 Tim Holtz klemme, Solbriller (fra Hobbygården :)) - og en travel stickers.
Jeg håber på lidt scraptid igen i dag - det ser ud til vejret bliver mest til indendørs sysler.
God onsdag.
Knus

17 kommentarer:

  1. Flotte kort. Er vild med dine rulleblomster, de er så fine.

    SvarSlet
  2. Igen et par rigtig fede kort Dorthe, og jeg er især helt vild med det herrekort, det er bare såååååååååå fedt, og de der solbriller er da bare helt cildt overfede, dem bli´r jeg vist nok "nødt til" at se om jeg ikke kan få fingrene i nogle af også, så ved jeg lige præcis hvor de skal bruges he he.
    Tænkte på, om jeg ikke kunne få dig til at tage et helt klart nærbillede af en af de fine små vifter, du bruger hele tiden?? Jeg har lige fået en fed ide til hvordan man måske kan lave dem helt lige sådan selv, men er selvfølgelig ikke helt sikker på, om man kan, men ville gerne lige se en helt close up alene, hvis du gider??? Skal nok dele ideen, hvis jeg kan få den til at virke.
    Há en rigtig god dag.

    SvarSlet
  3. Virkelig flotte og gennemførte kort du har lavet.

    SvarSlet
  4. Super flotte kort, ja det pyntede du fik pillet det farverige motiv ud.
    Rigtig god onsdag.

    SvarSlet
  5. Super flot pigekort, men bestemt også et
    rigtig flot herrekort. Kan godt lide de-
    taljen med verdenskortet.
    Rigtig god onsdag til dig

    SvarSlet
  6. 2 rigtig flotte og meget lækre kort...

    SvarSlet
  7. To super flotte kort... dine hjemmerullede blomster er så smukke.

    God eftermiddag til dig, knuss

    SvarSlet
  8. Super lækre kort du har lavet Dorthe, der er vild mange gode detaljer, solbrillerne er bare så cool :)

    Er det dig der er afsender af "En lille hilsen" med posten?

    Glæder mig til vi ses til Scrap den 8.

    Hils Jette mange gange.

    Knus fra
    Dorthe ❤

    SvarSlet
  9. Igen to søde kort fra din hånd, sjovt vi har brugt samme billede og se hvor forskelligt de bliver.
    Dit herrekort er smadder flot.
    Ses i morgen
    Knus

    SvarSlet
  10. Fede kort - er helt pjattet med de solbriller :)

    SvarSlet
  11. Super fine kort. Posten har også været her idag, hvor er det bare skønt med en uventet overraskelse. Glæder mig til at prøve den. 1000 1000 tak søde Dorthe. Knus fra 10na

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke mig du skal takke Tina - du må gætte videre ;)

      Slet
  12. Fantastisk flotte kort igen - og igen med en masse dims. Dit pigekort er jeg helt vild med.
    Og så kan jeg se, at der bygges til scrapsamlingen. Er det nu godt at du arbejder sådan et lækkert sted ? hæhæ. Måske er det misundelsen der gnaver....
    God aften til dig. Det er ikke vejr til andet end scrap.

    SvarSlet
  13. Aldeles nydelige begge to!
    Flotte detaljer og lekre farger:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlet
  14. Ej, hvor er det nogle gode kort og herrekortet er da for fedt!! De solbriller må jeg altså bare eje nogle af. Har Hobbygården en netbutik?

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter sommerferie skulle der gerne være en Netbutik ;)

      Slet