mandag den 1. april 2013

Ny udfordring!

1. april :) - og det betyder at vi har en ny udfordring klar til jer på Card and Scrap
Denne gang vil vi se jer bruge brads på jeres bidrag.
---
Vi har 2 lækre sponsorer med os igen.
Den ene er Hobbyjunglen
og den anden er Digital Paper Shop

Denne gang har jeg lavet et Herrekort.
Motivet er fra Digital Paper Shop - og det er da som skabt til Herrekort - ikke?
Det er iøvrigt disse motiver + flere der kan vindes denne gang sammen med lækkerier fra Hobbyjunglen.

Denne stickers er klippet fra et større ark fra Hobbyjunglen. Ret smart man bare kan klippe/udstanse som man ønsker af et stort selvklæbende ark.
 Bogstaverne og alt papir jeg har brugt er også fra Hobbyjunglen.

 Lidt tandhjul må der til på et Herrekort :)
Kig forbi Card and Scrap og lad dig inspirere af de andre DT pigers smukke og kreative bidrag.
God 2. Påskedag.
Knus.

pssst...... senere vender jeg tilbage med en vinder af min Candy. Jeg har ikke glemt den ;)

11 kommentarer:

  1. Super sej herrekort, med mange fede detaljer, billedet er super skøn, passer perfekt på et herrekort.
    Knus

    SvarSlet
  2. Super flot Herrekort.
    God 2. påskedag.

    SvarSlet
  3. Flot herre kort Dorthe...

    SvarSlet
  4. Skønt kort med herligt motiv

    SvarSlet
  5. Rigtig flot herrekort med det skønne foto af en fattig pige, der ikke har råd til tøj. (som E siger om den slags)
    God 1. april og pøj pøj med den 2. april.
    Knus fra mig.

    SvarSlet
  6. Skønt kort - og tusind tak for det flotte rammekort og alle de mange lækkerier, der også var med!

    SvarSlet
  7. Et rigtig flot herrekort, som enhver mand ville glæde sig over at få. Du kan bare lave hvad som helst, man kan tænke sig tror jeg. Rigtig godt kort Dorthe,med nogle virkelig fede detaljer på.

    SvarSlet
  8. Dejligt kort med rigtige mandedetaljer... Fint motiv og skønne brads.

    SvarSlet