tirsdag den 23. april 2013

Et par kort fra Scrapklub.

Torsdag aften i klubben fik jeg lavet et par kort.
Dem kan I se her.
Det første er lave med papirer fra Graphic45

Og det andet er lavet med Tim Holtz papir.


Lørdag var jeg til Scrap i Esbjerg - der fik jeg sørme lavet hele 8 konfirmationskort færdig, og 4 halvfærdig - så det var ikke kun snak det blev til. :)
Blogbesøg er en by i Rusland lige nu - men jeg vender frygteligt tilbage lige pludselig - vær bare urolig... ;)
God tirsdag derude.
Knus.

13 kommentarer:

  1. hvor er de bare begge super flotte Dorthe. Virkelig flot lavet, og smukke farver.

    SvarSlet
  2. Rigtig søde kort, du har lavet.
    Rigtig god dag.
    Knus

    SvarSlet
  3. Som du kan!!! så forskellige og lige smukke. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Igen har du begået nogle rigtig flotte kort. Og så også i Esbjerg - trods det jeg ved, at du også har snakket en del....haha.
    Tag det bare roligt med at komme rundt. Vi ved jo du er der.
    Knus herfra.

    SvarSlet
  5. Flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  6. Dejlige kort, Dorthe. Hold da op, hvor er du flittig med alle de kort!

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Hvor er de skønne... flotte papirer og med dine fine detaljer.

    God Stor Bededagsferie til dig, knuss

    SvarSlet
  8. De er nydelige begge to:)
    Ha en riktig god helg, klem:)

    SvarSlet
  9. Super fine kort. Det må,da være rekord fra dig til scrap i Esbjerg, nå jeg var der jo heller ikke til at "forstyrre ;)". God weekend kh 10na

    SvarSlet
  10. To smukke kort, - fint papir valg, fin sammensætning

    SvarSlet