onsdag den 3. april 2013

Et Kinakort.

Min Søster og Svoger skal til en dobbelt 60 års fødselsdag.
Fødselarerne ønsker sig penge til en rejse til Kina - så derfor skulle kortet gerne afspejle det lidt.
Jeg elsker den slags opgaver :) Og her er resultatet.


 Langt fra mine sædvanlige kort - men mindst ligeså sjovt at lave.
Fra nettet printede vi et Kina kort og en tegning af den Kinesiske mur.
Og disse print bestemte så farverne på kortet.
Baggrunden er rødt karton og noget stofagtigt papir/net.
Jeg har brugt "englehår" fra julekassen, en gammel perleblomst og en lille fugl.
 Muren blev klippet ud 
 Og så har jeg brugt guld stickers.

I går startede jeg på mit nye job i Hobbygaarden - det blev dog mest til snak... men sådan er det jo tit på første dag et nyt sted.
Jeg GLÆDER mig vildt til at komme i gang - for jeg ved allerede nu at jeg får spændende opgaver.
Og i morgen går det løs :)
Hobbygaarden har iøvrigt fået sig en blog som I kan besøge HER - der er også link dertil øverst i min højre sidebar..
Jeg får ikke rigtig besøgt I andres blogge pt - der er en del andet jeg skal ordne - men jeg vender frygteligt tilbage.
Knus fra mig.

19 kommentarer:

  1. Sjovt at blive udfordret sådan. Og det er du god til også.
    Det lyder spændende med Hobbygaarden.

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot Dorthe, og du har også bare valgt de helt rigtige farver til det. Jeg har en penneveninde derfra, som jeg har skrevet med i mange år, og hun fortæller at lige præcis rød og guld symboliserer lykke og held overalt derude, og de gir faktisk deres børn røde poser til ders Nytår i Februar med lidt penge i, da det skulle betyde lukke og held og med guldtryk på skulle det så også give rigdom til modtagerren, så det kunne da ikke være bedre. Og så er det jo også smadder flot, så de skal nok blive glade for det.

    SvarSlet
  3. Hvor blev det fint.... Det ser meget kinaagtig ud.... Og håber det bedste for dig på dit nye job....

    SvarSlet
  4. Skønt Kina kort - og farver, selvom de er langt fra dem du ellers bevæger dig i ;)
    Dejligt at du glæder dig til at komme rigtigt igang - det er jo den bedste følelse når man starter nyt job :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det et skønt Kina kort du har fået lavet :)

    Lyder spændende med det nye job, håber du bliver rigtig glad for det :)

    Det bare ikke altid der er tid til også at kunne kommentere andres blogge- men det skal nok komme igen jo :)

    SvarSlet
  6. Skønt Kinakort og hvor er det dejligt at du nu er kommet godt igang med dit nye arbejde... det bliver du helt sikkert glad for

    God eftermiddag, knuss

    SvarSlet
  7. Så flott kinakort,kjempefint pynta og alt passer så flott med tema.Lykke til i ny jobb,klem Synnøve

    SvarSlet
  8. Dejligt kinakort, i de helt rigtige "mao farver" jeg håber du bliver glad for det nye job, og det ikke kun er varene i butikken der trækker dig, det kunne nemt ske for mig, er der et godt udvalg af det hele? og kan man bestille over PCen, du må simpelthen fortælle noget mere. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok fortælle Karen. :) Der er et STORT udvalg af mange lækre lækre ting - og jo ... det er nemt at blive fristet. Men men - jeg må lære at styre mig. Jeg glæder mig faktisk endnu mere til de opgaver der venter end til at gramse ved lækkerierne på hylderne. Med hensyn til bestilling over nettet... - så må du vente lidt med svar :) Men der er en hjemmeside med adressen http://www.hobbygaarden.dk/ny/
      Knus.

      Slet
  9. Skøn Kinakort - smuk papirvalg, passer perfekt, mange flotte detaljer.
    Ses i morgen

    SvarSlet
  10. super skænt kort i rigtig Kina farver. Tillykke med dit nye job

    SvarSlet
  11. Hold da op for et fint kort. Og det var ellers en lidt svær opgave.
    Det bliver spændende at høre mere om dit nye job.
    God arbejdslyst.

    SvarSlet
  12. Hei hei.)
    Lenge siden sist nå. Dårlig på bolgging om dagen.
    Men her var det kommet inn masse nytt og fint.
    Lekkert.
    Kakeservietter til Norge, nei ikke hørt om, men hatt et ønske om flere fra Lisbeth hos Scrapmagasinet.Er det dit du har sendt dem?
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  13. Fantastisk kort! Det lyder så spændende med dit nye job ;) skønt at mærke din glæde og forventning over alt det der nu skal ske. Held og lykke med det.

    SvarSlet
  14. Wow, dette var skikkelig flott og smart :) Ønsker deg masse lykke til i ny jobb, høres spennendes ut :)
    Takker så masse for fin kommentar i bloggen min og du spurte etter tut ? Den er litt lenger nede på sida :) Klemmm

    SvarSlet