mandag den 15. april 2013

En stribe kort.

Halløj derude.
Lige et bette pip fra Pipsen - der er skam liv i mig endnu ... Jeg får bare slet ikke blogget eller kigget blogge lige pt. Men det skal der laves om på onsdag *G* - Der vil jeg på blogrundfart og se alt det fine I alle har lavet.
Her er en stribe af de kort jeg har lavet på det sidste. Alle bestillinger - og nogle mere underlige end andre - hehe... men sjove at lave uanset.

Først et kort til lidt af hvert, den skønne paraply/sol har jeg fået af Lisa, frøstanden under blomsterne har jeg fået af Bodil (der iøvrigt har rund Fødselsdag i dag)
 Et til en drengekonfirmation - det er mest lavet i Tim Holtz ting.
 Her et kort med en udstansning med en af  mine nye Memory Box dies. Kirken har jeg fået af Jette.
 Et kort mere til drengekonfirmation - og igen er det Tim Holtz ting der dominerer *G*
 Dette er også lavet med TH papir - men tandhjulene er vist fra Spellbinders.
 Et tøset kort til en pigekonfirmation lavet med Inkido papirer.
 Her lød bestillingen: noget med en ugle/Briller - der skal være en citronmåne - og navnet skal stå der.
 Og her var en del krav: Farven Lilla, tallet 73, en golden retriewer, navnet Lasse, noder - og alderen 40
Jeg fik sørme det hele med *G*

Jeg har valgt at stoppe som Design Team medlem hos Card and Scrap da jeg simpelthen ikke synes tiden er til det mere. Sådan er det jo nogle gange - og jeg har været glad for tiden derinde - og samarbejdet med de andre DT piger.
Ønsker Jer alle en god ny uge - og glæder mig til at suse rundt og kigge blogge om et par dage. Lige nu skal der laves et par kort.

Knus.

17 kommentarer:

  1. Sikke nogen lækre kort og den paraply/parasol er da bare skøn!
    Håber du er glad for jobbet!
    Forsat god mandag
    Knus

    SvarSlet
  2. Super skønne kort du har lavet.

    SvarSlet
  3. Hold da op, sikke en lækker stribe kort du har lavet.
    Hvad med det nye job, er det fantastisk? ;O)

    SvarSlet
  4. Sikke mange flotte kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  5. Der er nok en, der har fået travlt med at arbejde ;) . Sikke fine kort du også lige har fået fra hånden. Flotte, på hver sin måde. Det er vist ikke lige så tit, at der sniger sig en citronmåne med på kortene, men flot løst ;). Håber du er glad for dit nye job, Pips.
    Kh Karin

    SvarSlet
  6. Lækre kort, du har lavet!
    Fortæller du ikke lidt om dit nye job? Jeg er så nysgerrig. Det lyder som et drømmejob!

    SvarSlet
  7. WOUW sikken en dynge kort her. Du har godt nok været flittig, må jeg sige, og sikke flotte kreationer, det er blevet til. De er bare alle sammen virkelig flotte og vel lavet.

    SvarSlet
  8. De er nydelige alle sammen!
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlet
  9. Hold da op, en stak fine kort! Du er ski da produktiv, søde Dorthe :)

    Knus :)

    SvarSlet
  10. Spøjse opgaver du får, og du løser dem til "ug med slange" dine kort er som sædvanlig meget flotte. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Hold da op for nogle fine kort. Og sikke sjove/svære opgaver du fik.
    Ja, det er ikke sådan at skulle passe et arbejde.....hihi. Men jeg håber det går fint.

    SvarSlet
  12. Sikke en masse meget flotte kort du har fået lavet... ja jo ikke altid man synes der er timer nok i døgnet...

    SvarSlet
  13. En masse lækre kort kreeret i din flotte stil med lækre detalger og fine dies.
    Dejligt at du er glad for dit nye job, men trist at du stopper hos os.

    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  14. super lækre kort du har lavet

    SvarSlet
  15. Super smukke kort du har lavet, med mange fine detaljer,
    Knus

    SvarSlet
  16. Dejlige kort, du har lavet så mange og ret forskellige : )
    Rigtig god weekend

    SvarSlet