onsdag den 17. april 2013

En kurv til Fru Hansen.

Mandag havde Bodil fødselsdag, hun blev 60.
Og Jette (chefen) og jeg lavede denne kurv til hende.
Kurven måler 22 x 22 cm - og vi fyldte den med scrapting af forskellig slags. Dies, charms, perler og andet dims. Vi kunne ikke aflevere kurven til hende mandag - men så tog vi til gengæld fusen på hende i går. Vi kunne nemlig slet ikke selv vente længere med at aflevere den.
Ha ha ha ha .... det var GULD at se hende i ansigtet da vi troppede op på hendes kontor lige over middag i går. Hun bliver sjældent mundlam - meeeeen..... hehe.

Jette har flettet siderne - og det var et ret stort arbejde. Jeg fik så æren af at pynte - og det vil jeg jo allerhelst. Og her er resultatet - jeg synes dog den er pænere i virkeligheden end på billederne.


Jeg lavede en spellbinder udstansning og hængte op under hanken, båndene den hænger i er ført ud til hver side ovenpå hanken - og der sidder blomsterne så på. Så det bånd sidder dælme fast.

"kageservietterne" har Jette skåret med en LÆKKER X-cut dies.


De store blå blomster har Jette også selv lavet, resten er fra mine gemmer.
Sommerfuglene er skåret med en Cheery Lynn dies.


Hanken blev også pyntet lidt.




Det tags jeg lavede der hører til kurven glemte jeg at tage billede af - æv æv.

Og jo .... jeg vil rigtig gerne fortælle om mit nye job :) 
Jeg er VILD med det!!!! Jeg har fået Verdens bedste chefer - og vi har samme underlige humor - haha.
Jeg arbejder mest "bag kulisserne" - Vi er nemlig i fuld gang med at få en Webbutik op at køre. Så det kan I godt glæde Jer til! Jeg glæder mig ihvertfald MAX - det bliver spændende!

God onsdag aften, nu vil jeg lidt på blogbesøg.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Super lækker kurv. Dejligt i sådan kunne overraske den gode Fru Hansen.

    Jamen jeg glæder mig som et lille barn til den webshop kommer op og køre!!!

    SvarSlet
  2. Rigtig sød kurv. Dejligt at i kunne overraske Fru Hansen.

    SvarSlet
  3. Lovely creation Dorthe. Love the ribbons.
    Gr Elly

    SvarSlet
  4. lææææææækker kurv. Den er bare så flot og elegant. Den kageserviet har jeg kigget på et par gange eller 10 og nu hvor jeg kan se hvor flot den er udstandset er den da blevet til et "must have" Hvor er det dejligt at du har fået et super job.

    SvarSlet
  5. Ja jeg blev meget overrasket, tabte både næse og mund, aldrig har før har jeg set så flot en kurv, - Dorthe og Jette er super dygtig.
    Kurven og det indhold kommer på min egen blog i løbet af weekenden, - I har noget at glæde jer til, - der var bare så mange gode ting og sager i kurven
    1000 tak Dorthe og Jette for den gode overraskelse.

    SvarSlet
  6. Virkelig fantastisk smuk kurv I har lavet til Bodil.

    SvarSlet
  7. Dejlig fødselsdags kurv til fru Hansen, klart hun blev glad. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Sikke et fantastisk projekt I har lavet, super smukt.
    Dejligt at høre at du er glad for dit job, det er jo meget vigtigt for det tager jo en hel del af vores tid ;O)

    SvarSlet
  9. super flot kurv, resultatet af et godt samarbejde, jeg ville godt have set Bodil da i troppet op.

    glæder mig også til webshoppen :-)

    SvarSlet
  10. Super flot kurv her, og ja det er bare så fedst, når man får heldd til at tage fusen rigtig på en, især hvis det er noogen some er svære at ta den på he he. Godt I fik held med det og hun blev så glad for jeres smukke arbejde.
    Rigtig fedt at du er så glad for sit nye job.

    SvarSlet
  11. super flot kurv io skønne farver. stemplerne er Tim Holtz collectionen et af de mange nye der er kommet

    SvarSlet
  12. Waaaw hvor er det smukt og elegant... Lækre farver
    Dejligt at høre at du er SÅÅÅ glad for dit job

    God weekend, knuss

    SvarSlet
  13. Hvor er det en flot kurv I har lavet og en sød tanke at glæde Fru Hansen med det fine indhold.
    Jettes smukke blomster er bare et hit her. Jeg ved det, for jeg så dem selv !
    Det er så dejligt at høre at du er gald for jobbet. men Jette har nu også været heldig - og det har jeg fortalt hende. hihi.
    Jeg har ikke råd til at arbejde det sted. Det er alle tiders butik. Fyldt med spændende sager overalt. Jeg ville shoppe for mere end jeg kunne tjene.....men håber da ikke det går sådan for dig.
    Rigtig god arbejdslyst søndag.

    SvarSlet
  14. For en hyggelig overraskelsen og en riktig nydelig kurv!
    :-) Nina

    SvarSlet
  15. Hold op hvor er det en skøn kurv - og smukt pyntet er den osse ;)
    Hmm....en ny web butik siger du ??...jamen så bliver der jo flere steder at handle - det går SLET ikke *G*
    Ha' en rigtig dejlig uge :)

    SvarSlet
  16. Den kurv er altså bare for lækker. Kunne I ikke lokkes til at lave et kursus - så vil jeg gerne skrives op som den første deltager ;)

    SvarSlet