mandag den 1. april 2013

And we have a.....


....

Men nej :) Så let slipper I ikke.

Muhahaaa.....

Først vil jeg vise Jer det kort jeg har lavet til søde Anja der har fødselsdag i dag.

Til Anja lavede jeg et rammekort og det kom til at se sådan ud:

 Papiret har jeg købt til scrap i Esbjerg engang - og jeg aner ikke hvad det hedder.
 Metalhjørne fra eBay, banner lavet med Tim Holtz dies - tekststempel fra North Stamps.
 Blomster fra WildOrchid og bær købt på Convention.
 Fuglerede fra Prima og fugl fra Scraphouse.
 Og sådan blev så Anjas kort :)
----
Men nå ... det var den vinder der......
---
Jeg har puttet lidt mere i Candyen i dag ...
Så nu indeholder den følgende:

hjerteæsken med armbånd fyldt med charms.
Blomster, blonde, chipboards og charms.
flere blomster, dobbeltklæbende tape, stempel og gamle flakoner
bogstavark, små rammer og kageservietter
blandede halvperler og washi tape
2 farver af mit yndlingsbånd pt
og tilføjet i dag:
lidt bling, et par af de sødeste små vinflasker og et konfirmationsstempel.


Patrick fik som altid lov at lege lykkens pamjulefis ... eller noget...
og vinderen blev:


Hjertelig Tillykke Heidi, vil du kontakte mig på mail pabst1@bbsyd.dk indenfor 7 dage - så jeg ved du har set du er vinderen.

Forsat god dag.
Og tak for søde kommentarer.
Knus

14 kommentarer:

  1. Hold op et yndigt og sødt kort, du har lavet til Anja.
    Forsat god sidste påskedag

    SvarSlet
  2. Wow hvor er det bare vildt smukt det fødselsdags kort.. der er kræset for detaljerne :)

    og hold da op stort tillykke til Heidi med den lækre giveaway!!

    Håber du nyder sidste påskedag i solskinsvejr :)

    SvarSlet
  3. Først STORT tillykke til vinderen... og så hold da op et super flot og meget kreativt kort... det er bare super smukt...

    SvarSlet
  4. Tillykke med den lækre gevinst, Heidi!!
    Så mange lækkerier deri :)

    Ih, altså ... så fint et kort til Anja. Smukke detaljer og skønne farver.

    Jeg nyder stadig alle mine kort, og de skal nok komme på bloggen snart.

    Knus :)

    SvarSlet
  5. Tillykke til vinderen :)
    ..og et smukt kort du har lavet til Fødselaren - der er så mange fine detaljer, men dem er du nu osse bare super go' til! :)
    Håber der er ligeså skønt vejr hos dig som der er her i Aalborg ;)

    SvarSlet
  6. Wow tusen takk!
    Jeg er så heldig:) For en super overraskelse, tusen takk igen:)
    Nydelig kort du har laget.
    Flotte detaljer.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  7. Virkelig lekkert rammekort med mange flotte detaljer!
    Gratulerer så mye til Heidi

    Ha en fortsatt fin påske
    :-) Nina

    SvarSlet
  8. Først et stort tillykke til Heidi med den helt fantastiske gevinst her. Dernæst sikke da et fantastisk smukt rammekort til fødselaren. Så fantastisk flot Dorthe med tonsvis af lækre detaljer her igen. WAUW hvor er det altså bare flot. Hun kan da kun føle sig speciel med sådan et fantasisk kort.

    SvarSlet
  9. Tillykke til Heidi, og et flot kort du har lavet Dorthe....

    SvarSlet
  10. Fantastisk kort du har lavet til Jytte, fuld af skønne detaljer. Tillykke til Heidi med den skønne candy.

    SvarSlet
  11. Tillykke til Heidi du er bare heldig! Fedt rammekort Dorthe!

    SvarSlet
  12. Super flot kort, gid der var så meget skøn forår i min have ;O)

    SvarSlet
  13. Rigtig flot kort du igen har lavet.
    Og sikke en flot candy du efterhånden fik lavet. Tillykke til Heidi med det hele.

    SvarSlet