søndag den 7. april 2013

50 års Fødselsdag.

  Jeg er virkelig dårlig til at få blogget lige pt - og endnu dårligere til at få besøgt I andres blogge. Det er fordi jeg er startet på mit nye job - og er fyldt op i hovedet når jeg kommer hjem, med nye ting og ideer *G*
Og så er der ikke også "plads" til bloggeriet.
Men jeg skal nok lige finde en rytme - og så kører det igen *G* 
Det er så ikke fordi jeg ikke får lavet noget kreativt - for det gør jeg dog ind imellem.
Her er et kort til en 50 års Fødselsdag. 
 Banneret er skåret med Tim Holtz dies.
 Tallene er lavet med Donna Skabeloner.
 Og mine evige blomster - hihi.
I dag skal jeg til Konfirmation..... i snevejr :) hmm....
Rigtig god søndag til jer.
Tak for besøg og kommentarer.

Knus

26 kommentarer:

  1. Sikken et skønt kort og sød detaljer ,sådan som du har fået navnet med på kortet. Det blev bloggeriet kender jeg alt for godt.

    SvarSlet
  2. Lækkert enkelt 50 års kort!
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Sødt kort.
    Rigtig god søndag. Her sneer det desværre også.

    SvarSlet
  4. Super flot kort med lækre detaljer. God weekend.

    SvarSlet
  5. Sikke et smukt kort.
    Konfirmation og snevejr høre slet ikke sammen, her i Ølstykke skinner solen og der er rigtig meget blå himmel og heldigvis ingen sne.
    Dejlig at du kunne lide udskæringerne, så skal der jo bare findes tid til at bruge dem for det er jo krævende at skifte job ;O)

    SvarSlet
  6. Dejligt at du er så optaget af dit nye job, så må bloggerriet vente til det hele bliver mere rutine, det kort til Jens Peder er super flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Hvor er det et smukt 50års kort.. og dejlig personligt...

    Rigtig god søndag :)

    SvarSlet
  8. Sikke en masse fine ting du får lavet - er nemlig heller ikke så go' i blogverdenen lige nu, hverken min egen eller I andres.
    Glæder mig til at se dig i dit nye element, næste gang jeg besøger Hobbygården ;)

    SvarSlet
  9. Rigtig flot kort du har lavet. Og en skøn farve.
    Vi er flere der ikke rigtig når at blogge selv eller komme rundt....Vi KAN jo ikke nå alting.
    Dejligt at du trives i dit nye job. Selv om det nok er overvældende at arbejde sådan et sted...hihi.

    SvarSlet
  10. Det er vist ret normalt tror jeg, at vi ikke altid kan være ige aktive hele vejen rundt, så lad ikke det slå dig ud, det skal nok komme igen. Dit kort her er ret fedt med masser af detaljer, som gør det personligt, noget alle godt kan lide, og flotte farver.
    Dejligt det er så fedt på dit nye job, at det tar alt energien, så må det jo være godt, skulle man regne med.

    SvarSlet
  11. Jeg kender det kun alt for godt ;-) Men pludselig er man ovenpå igen. Men det er et fint herre kort og han bliver garranteret glad for det.
    God søndag

    SvarSlet
  12. O Wow what a beautiful card Dorthe.
    Gr Elly

    SvarSlet
  13. Det er et super fint kort, du der har fået lavet. Fint papir og lækre detaljer.

    SvarSlet
  14. Super fin kort du har lavet, - flot farve sammensætning, - smukke detaljer, - som altid når du laver noget, er det perfekt.
    God Søndag

    SvarSlet
  15. Rigtig smukt kort - som altid ;)
    ..og der er jo slet slet ikke nowed galt med blomster - de hører lisom til (er vi jo nogen der synes *G*)

    SvarSlet
  16. Super smukt kort du har lavet. Her er det begyndt at SNE. Øv øv, jeg vil have sol og varme. :-)

    SvarSlet
  17. Hvor er det et flot kort.
    Jeg får desværre heller ikke blogget så meget som jeg gerne vil, og desværre heller ikke "besøgt" i andre - men sådan er det bare i perioder.

    SvarSlet
  18. Jeg tror, flere af os er blevet indhentet af hverdagen. Men sådan er det jo i perioder. Håber du får mere overskud, når arbejdet bliver en "vane".

    Lækkert kort - elsker Donna-kort.

    SvarSlet
  19. Lækkert kort!! Fedt banner, du har lavet dertil.

    Jeg blogger heller ikke så meget for tiden. Her fylder hverdagen også rigeligt, så hvis der skal være tid til lidt kreativt også - så må det gå lidt ud over bloggeriet. Sådan er det jo ind imellem.

    Knus :)

    SvarSlet
  20. Det ser bare godt ud!
    Jeg var også til konfirmation i dag - godt man kunne sidde lunt og godt inde :-)

    SvarSlet
  21. Selvfølgelig tager et nyt job megen af en ens energi, men på en dejlig måde :-))jeg er så heldig at være efterlønner nu og kan gøre hvad jeg vil :-))))
    Super lækkert kort i nogle skønne farver og papirer.

    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  22. så flot 50 års kort og ja nyt job kan bruge alt ens energi. Jeg får kigget blogge men må også nedpriotere at få lagt kommentarer men det vigtigste er også bare at komme rundt og se alt det flotte og så selv være kreativ, det skal jo ikke stresse en at man synes man er bagud med kommentarer

    SvarSlet
  23. Stort tillykke med dit nye job! lækkert kort du har lavet. Ses vi på lørdag i Esbjerg?

    SvarSlet