søndag den 10. marts 2013

Tittebøøøh! :)

Jow jow ... der er skam liv i mig endnu :)
Men scrappelysten har godtnok været nærmest ikke eksisterende den sidste uges tid eller 2.
Men i dag har jeg fået lavet et kort igen. Jeg skulle jo lege lidt med nogle af de nyindkøbte ting fra turen til Convention i går, og det kom der så dette kort ud af.
 Jeg har bare brugt ensfarvet karton i sort og lilla. Det smukke blondebånd købte jeg hos Scrapdesign i går.

Blomsterne er dels fra WildOrchid og dels fra en gammel månedspakke fra Swirlydoos. Fugleburet er fra eBay.
 Den lille kuvert med tags i er fra Melissa Francess, her ses også lidt af en ramme skåret med en ny Memorybox dies der var med mig hjem i går. :) 
 Fuglen er købt i Hobbygården - den er fra en pakke med færdigudskårne 3D motiver - jeg bruger dem så bare ikk med 3D effekten - men enkeltvis. Er min nye ramme (fra Hobbyboden) ikke lækker? :) - den er skåret i let glitrende karton jeg også købte i går - hos ScrapDesign.
 Hjørnet er skåret med en Marianne Design dies jeg har købt brugt af Inge.
Kortet bruger jeg som mit bidrag til udfordringen hos Vintage udfordring hvor man skal pynte med blomster.
---
Jeg vil lige i scraprummet et par timer mere - og derefter er det vist på tide med en blogrundfart.
God Søndag - og tak for besøg og skønne kommentarer.
Knus.

21 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et smukt kort, du har lavet. Man kan næsten ikke lade være idas, efter de nye indkøb på Convention igår.
    God søndag eftermiddag

    SvarSlet
  2. Superfint kort! Hyggeligt at hilse på dig i går!

    SvarSlet
  3. Selv tittebøøøh, godt du er tilbage på din pind, der høre en Pips til, meget lækkert kort du har lavet, den memory cirkel har jeg også kik på. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Super lækkert kort i nogle skønne farver... Flot die du har brugt til baggrund. Smukt dekoreret med blomster
    God søndag, knuss

    SvarSlet
  5. Virkelig skønt kort du har lavet, er vild med din stil og dine farver, super gennemført. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  6. Super flot kort du har lavet og sikke skønne detaljer du har brugt og lækkert indkøb, pludselig har jeg fået en nyt behov, jeg skal vist en tur i Hobby Boden.
    Godt du har fået scrappelysten lidt igen :-)

    SvarSlet
  7. Ja, man bliver næsten helt nervøs for dig når du sådan forsvinder i flere dage, dig som er så trofast en blogger!!!!!!!!
    Herligt at sådan en shoppe tur kan få kreativiteten til at blomstre igen.
    Utroligt smukt kort ;O)

    SvarSlet
  8. Super flot kort du har lavet.

    SvarSlet
  9. Sikke et fint kort med en sød lille fugl og lækker ny die. Dejligt du er i gang igen...

    SvarSlet
  10. Skønt kort og dejligt at se dig igår:-)
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  11. Kanonflot kort. Ja, ind imellem trænger man til en pause. Og sådan en kan du roligt tage, så flittig du ellers er!!!!!

    SvarSlet
  12. Super smukt kort, og hvad du kalder en pause, er vist helt almindelig "produktions tid" for os andre... ;)
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  13. Smukt kort og ja sikken en lækker ramme die du har investeret i mums

    SvarSlet
  14. Sikke et dejligt kort... Det er da godt at en shoppetur kan få lysten tilbage :-)

    SvarSlet
  15. Så utrolig lekkert!
    Tusen takk for at du deltar hos Vintage Udfordring.
    Klem fra Gunn

    SvarSlet
  16. Igen et smadderflot kort Pips. Virkelig smukt arbejde, her er der da bestemt ingen der kan se, at lysten har manglet nogen steder, det oder jo af lyst og energi.

    SvarSlet
  17. Super skøn kort du har lavet, fin farvesammensætning, mange flotte detaljer
    Knus

    SvarSlet
  18. Nydelig kort Dorthe!

    Takk for at du deltar på Vintage udfordring denne gangen :O)
    klem Nina x

    SvarSlet
  19. Aldeles nydelig!
    Lekre detaljer:)
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  20. Very nice creation. Thanks for joining Vintage udfordring.
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    SvarSlet