mandag den 11. marts 2013

Påskeharen er her..

ihvertfald lige på dette kort.
Panduro vil nemlig se Påske på den kørende udfordring - og dertil har jeg lavet dette kort.

Jeg har brugt papir fra Pion Design. Den fine cremefarvede doily købte jeg på Convention.
 det samme gælder båndet og den fine perledims.
 Motivet er fundet på nettet.
 Der er påskeæg bag blomsterne - selvom de ikke er nemme at se *G*  - både et i chipboard og et fra Pion klippeark.
 I dag har jeg friiiiiiiii - jaaahhh... - så når jeg har ordnet lidt husligt skal der scrappes igen igen.
God ny uge til jer.
Knus.

23 kommentarer:

  1. Sikke du får scrappet... jeg troede også at jeg skulle scrappe idag... men men men... der skal soves først :-) mindstepigen har været frygtelig snottet i nat, og har derfor ikke sovet ret godt. Og storepigen synes det var morgen kl 4.30.... gaab der er trætte forældre her i huset :-) men ideerne er begyndt at tikke ind....

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød.
    Forsat god mandag

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt påske kort... go' fridag til dig... c",)

    SvarSlet
  4. Et rigtig fint kort her igen, såå smukt arbejde. Håber du får en rigtig god fridag og får lavet en masse sjovt så.

    SvarSlet
  5. Super sødt påskekort. Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare vildt sødt!!

    SvarSlet
  7. Skøn påskekort med mange fine detaljer.

    SvarSlet
  8. Nøj, hvor er det et fint kort med skønne detaljer og lækker perledims....

    SvarSlet
  9. Skønt påskekort, lækker perledims og bånd ;O)

    SvarSlet
  10. Åh, hvor er det super flot og sødt, du er altså fantastisk dygtig. God fridag:-)

    SvarSlet
  11. Sikke et skønt påskekort du har lavet - pøj pøj med udfordringen, håber du fortsat har held i sprøjten ;)

    SvarSlet
  12. Dejligt påskekort, og hvor har du fået meget med på det, held og lykke med panduro, mon ikke du vinder med dette smukke påskekort. knus morkaren.

    SvarSlet
  13. Rigtig flot påske kort, det med påske får jeg aldrig rigtig gjort noget ved:)
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  14. Kjempefint påske-kort,så fine blomster,bånd og detaljer. Klem Synnøve

    SvarSlet
  15. nydelig påskekort:) søtt bilde du har brukt:)

    SvarSlet
  16. Nyyyydelig påskekort :)
    Så fint og kreativt pyntet.

    Klem Connie

    SvarSlet
  17. For et nyyydelig påskekort Dorthe!!!
    Lekkert pyntet!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  18. Sødt påskekort Pips. Det er en flot omgang blomster og div som du har pyntet med. Det er rigtig dejligt forårsagtigt. Det glæder mig at høre, at du er på venteliste til de der fede Just Rite stempler!! Så kan vi vist kun blive enige om, at vi begge har god smag...hi hi hi...måske kan vi også give hinanden gode ideer til, hvorledes vi skal bruge dem...LOL...

    SvarSlet
  19. Smukke kort du har lavet på det sidste - og jeg er da vist lige bagefter på din blog...eller også er du for hurtig med indlæggene *G*

    SvarSlet