mandag den 25. marts 2013

Mit første rammekort

Når mit mojo er ikke eksisterende som det har været i nogle dage, så bruger jeg en del tid på Pinterest og surfer også rundt på ukendte blogge for at finde inspiration og ideer.
I går var sådan en dag *G* - og på min surfetur fandt jeg en TUT til et rammekort. I aftes fik jeg lavet nogle baser til rammekortene - og i dag har jeg så pyntet en af dem.
Resultatet er her.

Jeg har brugt papir fra Maja Design Vintage summer basic - jeg er vild med den serie!

 Metalhjørnerne er jeg jo også generelt bare storforbruger af.
Banneret er skåret med Tim Holtz dies - og stemplet er Gittes design.
 Kirken har jeg byttet mig til hos Jette (hun har bare ikke fået noget i bytte endnu - hihi)
 Blomsterne er vist næsten alle fra WildOrchid - og de grønne duske er fra Scraphouse.
 De store glitrende rhinsten er købt på eBay.
 Jeg har vendt kortet så bagsiden kan bruge som "ben" på rammen.
God Påskeuge til Jer - håber den må blive hyggelig og kreativ :)

Tusind tak for besøg og kommentarer. 
Husk I kan stadig nå at deltage i min Candy

Knus.

20 kommentarer:

  1. Fint rammekort!! Jeg snupper lige 2 arbejdsdage mere og så håber jeg på, at der trods en fødselsdag også bliver tid til kreativ hygge i påsken :)

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Det er super flot Dorthe, du er så godt til at finde på og sætte sammen :)
    Hav en rigtig dejlige kreativ påske, håber at vi snart ses til Scrap.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  3. Hold op hvor er det lækkert, det rammekort, måske man skulle se om man kan finde en tut.
    Rigtig god påske
    Knus

    SvarSlet
  4. Lekkert rammekort med smart løsning slik at det står støt.Kjempefint pynta med kirke og blomster.God Påske ,klem Synnøve

    SvarSlet
  5. fedt kort. Jeg elsker også den serie. Godt at se du er kommet over blokkeringen fra i går :)

    SvarSlet
  6. Rigtig flot rammekort Dorthe, og så smukt pyntet det er. Rigtig fint kort til en konfirmand, det er helt sikkert.

    SvarSlet
  7. Flot, flot rammekort, (sådan et har jeg ikke set før) godt du er tilbage på din kreative pind igen, rigtig god påske og knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Wauw hvor er det bare et flot kort..... Gad vide om det lykkedes med en kommentar dennne gang?

    SvarSlet
  9. Super flot rammekort, med masser af fine detaljer, skøn kirke du har sat på.
    Den må vi prøve efter Påske
    knus

    SvarSlet
  10. Hold da op for et kort. Flot, flot model.
    Den kirke er altså så fin, og jeg har også byttet mig til nogle stykker. Og JEG har altså "betalt" tilbage....haha.
    Rigtig god ferie fortsat.....en del dage endnu.

    SvarSlet
  11. Super flot rammekort : ) sød kirke, og dejlige farver du har brugt : )

    SvarSlet
  12. Wow! Hvor er det flot!
    God påske.

    SvarSlet
  13. Hold fast det er bare super flot... Go' påske..

    SvarSlet
  14. Så flott rammekort! Stilig med dei metallhjørnene.

    SvarSlet
  15. Godt du har fordrevet tiden med pinterest, for det er da kommet et super lækkert rammekort ud af i flotte papirer.

    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  16. super flot kort og så smukt dekoreret
    God påske til dig

    SvarSlet
  17. Hvor er det flot. Skønt papir og lækkert kort med så fine detaljer. Det vil jeg gerne lære at lave... God påske

    SvarSlet
  18. Hold da helt op...det er jo et helt kunstværk du har lavet. Fantastisk flot Pips. God påske.

    SvarSlet