onsdag den 27. marts 2013

Maja Design Vintage Spring Basic

 I går var jeg så heldig at få leveret den nye serie fra Maja Design  - så i dag måtte jeg nusse lidt med de nye papirer.
Det er blevet til dette kort indtil videre.
Baggrunden er dog lavet med Maja Design Vintage Summer Basic.
 Blomsterne har jeg lavet med en lækker dies fra Cheery Lynn design, de er lavet i metallic papir - sværtet lidt - og så har de fået en omgang Glitz it (stickles lignende produkt som jeg er vild med)
Alle materialer til kortet er fra Hobbygården :) 
Jeg vil ønske Jer alle en god Påske - og håber I får nogle hyggelige og kreative dage.
Det får jeg :)
Knus.

19 kommentarer:

  1. Super lækkert kort. Den blomsterdie er for fed, hvad hedder den?
    God påske

    SvarSlet
  2. Flot forårskort, - jeg troede lige du havde Quillet blomsterne :0)
    Ha' en skøn dag !
    Knus :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er skam også quillede - det er den dies beregnet til ;)

      Slet
  3. Flot blomst på et fint kort, pandekagerne er på min blog, dem kan du sagtens finde ud af at lave, for du er dus med dine potter og pander. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Så fint kort.... og de blomster er da bare så super fine....

    SvarSlet
  5. Helt fantastiskt fint!

    /Jenny på Maja Design

    SvarSlet
  6. Rigtig smukt kort,smukt papir og utrolig lækre blomster ;O)

    SvarSlet
  7. Super flot kort med de lækreste blomster. Glæder mig også til det nye Maja papir, det ser rigtig godt ud. God påske.

    SvarSlet
  8. Mums for et flot kort! Så lækre forårsfarver og så endda i lækre Maja papirer :)

    Jeg glæder mig viiildt til at få fingre i det selv :)

    Knus :)

    SvarSlet
  9. Så fine dei blomstene var!

    SvarSlet
  10. Super lækkert kort med skønt papir og skønne blomster. Den die er da godtnok fin. Dejligt at se du er kreativ igen...

    Knus
    Susanne

    SvarSlet
  11. Det er bare nogle rigtig flotte papirer, og dine blomster er bare sååå flotte.

    SvarSlet
  12. Guuuud hvor er jeg da vild med de blomster. Kan du ikke tage et billede af den die? :)
    Supersmukt lavet :)

    SvarSlet
  13. Waww for et super smukt og elegant kort... og de blomster er da bare fantastiske.
    PS... du kan sagtens nå at følge det kursus, det koster 84 kr og jeg tror man har det for evigt. Jeg har stadig kun nået de to første :-)
    God påske til dig også, knuss

    SvarSlet
  14. åhh wow hvor er det bare super lækkert..
    Fede detaljer og smukke specielle blomster..

    Rigtig god påske til dig også :)

    SvarSlet
  15. Super smukt kort og meget flotte blomster... Go' påske

    SvarSlet
  16. Super flot kort.
    Jeg er også den heldige ejer af den die :)

    SvarSlet
  17. Super smuk kort du har lavet
    Smukke blomster, den die må jeg også há
    Knus

    SvarSlet