søndag den 24. marts 2013

Kan man det....?

Min datters yndlingsfarve er sort.... Men det kan man da ikke bruge på et Konfirmationskort.... kan man?
---
Sådan blev jeg spurgt til Banko en aften .. hihi....
Og jo - jeg mente da godt jeg kunne kombinere de 2 ting.
Her er resultatet - et kort i telegramstørrelse - med navn, dato og sort.
 Det store fine kors er købt via eBay, blomsterne er fra WildOrchid.
Perlesnor fra Hobbygården.
 Den sorthe udstansning er lavet med en dies jeg lånte af Bente fra klubben.
Memory box udstansningen har jeg fået af Annette/aka engang.
Stemplet er fra Orion Design.
 Og det blomstrede papir er fra en Tilda blok.
Tal og bogstaver skåret med Tim Holtz dies.
Jeg har sådan nogle dage hvor jeg bare ikke kan sætte 2 stykker papir sammen og få det til at se bare nogenlunde ud. Så her bliver ikke lavet spor kreativt. Til gengæld får jeg ryddet lidt op i mit Scraprum. Og pakket lidt lækkerier til en sød medscrapper der snart runder :)
Men det er træls med sådan en kreativ blokering - for jeg burde lave noget.
God Søndag herlige Scrappedamer.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort. Jo man kan godt bruge sort til konfirmationskort. :-)
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot konfirmationskort og je man kan godt bruge sort til konfirmationskort.

    Håber den kreative ånd snart indefinder sig.
    Forsat god søndag.

    SvarSlet
  3. Åh hvor jeg kender det med krea blokering, det er så adrrrrr men dit kort bærer bestemt ikke spor eller tegn på blokering for hvor er det et lækkert kort og den sorte blonde er super skøn

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig kan man bruge sort på et konfirmationskort. Det ser da skønt ud. Vi brugte også sort og hvidt på vores konfirmationsinvitationer, og det gik også super fint...

    SvarSlet
  5. Selvfølgelig kan man da det. Det ville jeg heller ikke ha nogen problemer med overhovedet, og dit kort her ser da virkelig godt ud. Rigtig flot arbejde, som da helt sikkert ikke viser nogen blokering nogen steder.
    Håber det hurtigt blir meget bedre.

    SvarSlet
  6. lækkert og lidt dramatisk kort. Sådan lige på grænsen til goth-stil. Super fedt :)

    SvarSlet
  7. Jeg ved hellerikke rigtig, man tænker jo på begravelse når man høre farven sort, men du er nu kommet godt fra det med det småblomsteret baggrunds papir og blomsterdusken, og hvad søren når nu Heidi elsker sort, hvad gør man så? knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Heldigvis forsvinder de scrap-blokeringer igen før eller siden, så lysten skal såmænd nok komme igen ;)
    Jeg syned det er så fedt med det sorte - og jow det kan man sagtens, når det bliver sat sammen med noget andet, som du har gjort det. Super flot kort....som sædvanlig ;)

    SvarSlet
  9. Fin konfirmationskort, mange fine detaljer, tja... - jeg kan ikke svare om man kan bruge sort.
    Nu har vi også ferie
    Jubiiiii
    Knus

    SvarSlet
  10. Skikkelig flott kort da og JA det går godt an i sort, liker det veldig godt selv :) Ønsker deg og dine ei kjempefiiiin påske :) Klemmm

    SvarSlet