mandag den 4. marts 2013

Flere konfirmationskort.

Men jeg skal nok spare jer for billeder af dem alle - haha.

Her er lige et enkelt hvor jeg har brugt en anden af Monas embossingfoldere - og så mine egne gamle kors fra Spellbinders.
Jeg glemte at tage billede inden jeg pakkede - så kortet er i cellofanpose her:)
Og der er 14 mere bagved *G*


I fredags var Bodil og jeg en tur i Hobbygården - jeg købte lidt af det bånd der lige pt er mit absolutte yndlings - og det er lagt i min Candy til  en kommende vinder.
Og så mødte jeg endelig Elsebeth - for hun kom nemlig også lige forbi Hobbygården mens vi var der.
Men da både Elsebeth og jeg er temmeligt generte *G* - så snakkede vi jo næsten ikke *HOOST*
---
Jeg var faktisk også så heldig at vinde en billet til Convention i fredags - jubiii....
Men da jeg allerede havde lagt planer for dagen og ikke rigtig kunne få det hele til at passe med også at skulle være siddende scrapper - ja så har jeg fået flyttet min billet ... endnu mere jubiiiiiiii!!! 
Det er jo bare SÅ fedt!

Rigtig god ny uge til Jer.

Knus.

24 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot!
    Hvordan har de embossings folders undgået min opmærksomhed, vil sige jeg har nok set dem bare ikke set lyset!
    Tillykke med gevinsten.
    Så ses vi jo snart, ja vi gør så!

    SvarSlet
  2. Smukt kort - hvad hedder den embossingfolder? Den er maga flot.
    Tillykke med billetten til Convention.

    SvarSlet
  3. Hvor er du god til de der højtidelige konfirmations kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Smukt konfirmationskort. :-)

    SvarSlet
  5. Jamen det er jo vildt flot det konfi-kort! :)
    Godt du ku' få det hele til at gå op i en højere enhed - det er jo nemlig slet ikke rart at gå glip af noget *G*

    SvarSlet
  6. WAUW superflot kort her Dorthe, du er bare fantastisk til at lave dem. Det er sååå stilfuldt og perfekt. Supersmukt arbejde.
    Rigtig hjertelig tillykke med at du vandt en billet til convention.

    SvarSlet
  7. Ej hvor er det bare et fint kort... Synes det kors er super fint... Og så tillykke med din billet... Til efteråret håber jeg også på at jeg kan være med igen :-)

    SvarSlet
  8. Tillykke med billetten.
    Rigtig flot kort. Hvor har du været aktiv.

    SvarSlet
  9. super flot kort og tillykke med billetten

    SvarSlet
  10. Det er et super flot kort!
    Tillykke med gevinsten!

    SvarSlet
  11. De er altså fantastiske flotte og du kan bare kommer med dem alle sammen, jeg vil nyde at se dem:)

    Rigtig god tirsdag:)

    SvarSlet
  12. Flot flot konfirmationskort. Flot kors og som altid smukt sat sammen.

    SvarSlet
  13. Virkelig flot kort du har lavet

    SvarSlet
  14. Det er såå fint et kort med dine flotte dies. Jeg var også heldig at møde Elsebeth i lørdags til Scrap i det Jyske... og vi snakkede næsten heller ikke ;-))
    Tillykke med din billet og godt denne kunne flyttes

    God tirsdag til dig, knuss

    SvarSlet
  15. Super flot kort, jeg havde en embossing folder liggende som jeg havde fået i julegave, magen til den du har brugt på de andre konfirmationskort du har lavet, men jeg kunne ikke rigtig finde ud af at bruge den, før jeg så hvad du havde fundet på, nu er jeg hel vild med den, så mange tak for inspirationen, dette kort her er også super flot og rigtig fin farve, rød, det elsker jeg.

    SvarSlet
  16. Tillykke med gevindsten Pips, så er jeg sikker på vi ses til endnu en Convention!! Jeg kan lige se dit og Elsebeths møde...to kvinder, som blot står og ser på hinanden uden at sige et ord. Pinligheden svæver i luften, som en tyk røg og alligevel er der ingen, som siger noget. Det lyder som noget du ville kaste dig ud i......NOT!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  17. Igen et superflot kort, og dine "gamle" kors-dies er nu slet ikke at foragte...
    Olivias beskrivelse af vores møde er nu meget rammende, eller hvad mener du?

    SvarSlet
  18. Woooow rå lekkert :)
    Så lekker den embossingforlderen var.

    Klem Connie

    SvarSlet
  19. Det kort er bare SÅ smukt. Så fin en blomsterranke du også har lavet !

    Nu har jo engang mødt Elsebeth i Hobbyboden. Og dig og dit snakketøj kender jeg, så jeg hopper ikke på din forklaring....haha.

    God dag til dig.

    SvarSlet
  20. Super smuk kort du igen har lavet, fine detaljer, smuk som altid når du laver noget.
    Ses i morgen
    Knus

    SvarSlet
  21. Nydelig kort!
    Lekre detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  22. Wowwww dette er super flott Dorthe!!!
    Såååå stilig pyntet!!
    Ha en riktig god helg.

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet