lørdag den 16. marts 2013

Ferie... Ferie..... F E R I E ...!!

og nu håber jeg så at Scrappelysten vender tilbage for fuld udblæsning.

I dag kan jeg da starte med at vise jer det kort jeg har sendt til Inge fra fødselsdagsgruppen - hun har nemlig Fødselsdag i dag.
Kortet er lavet efter en skitse Bente havde med i Scrapklubben i sidste uge.


Papiret købte jeg på Convention - det hedder Reprint - og er det kun mig der aldrig har lagt mærke til det mærke før mon? Ihvertfald er papirerne lækre - og minder både dels om Inkido og dels Pion.

 På forsiden en Marianne udstansning med lidt blomster, perlebånd og et vedhæng.
 Bageste side har en lomme til et tag.
Og i midten fik papiret lov at "fylde" mest - og lige lidt pynt i hjørnet.

I dag skal jeg vist et smut ned og se til min gamle far - og så skal jeg snuse lidt til Scrap igen *G* - Jeg fik da lavet et par kort i klubben torsdag også.
Jeg bruger kortet som mit bidrag til udfordringen hos Vintage udfordring.
---
God weekend derude i kulden.
Knus.

28 kommentarer:

  1. Sikke et rigtig flot kort, du har lavet til Inge. Det papir er da bare rigtig lækkert, lagde ikke en gang mærke til det.
    Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  2. WAUW hvor er det bare smukt Dorthe, virkelig flot lavet, og så er det altid sjovt, når det ikke er helt som alle andres, og jeg kan rigtig godt lide denne fold her på kortet, den er bare lidt cool. Hun blir helt sikker rigtig glad for det her.
    Há en rigtig god week-end og en rigtig god og kreativ ferie.

    SvarSlet
  3. Altså ..jeg synes du har ferie HELE TIDEN!...det kan ikke være sundt *G*
    Det er super flot - det skal nok gøre lykke dér hvor det lander :)
    Håber din scrappelyst vender tilbage her i din ferie :)
    Go' weekend ....og ferie når det nu SKAL være *G*

    SvarSlet
  4. Super smukt kort.
    Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  5. Så lekkert papir du har brukt på dette søte kortet :)

    SvarSlet
  6. Virkelig sødt kort!!

    Åhh .... kunne godt bruge ferie, men må nøjes med helligdagene, så min scraptid er temmelig begrænset for tiden ...

    Ha en dejlig ferie ..

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Nej, hvor er det et sødt kort - lækkert papir og pragtfulde dies.

    SvarSlet
  8. Sikke et smukt kort... Det er jeg sikker på at hun bliver rigtig glad for...

    SvarSlet
  9. Hvor er det et utroligt flot kort du har lavet til Inge, så smukt pyntet og lækkert papir:)
    Rigtig god ferie, krydser finger for, at scraplysten kommer igen, du får lige noget en var tanke her fra:)

    God lørdag:)

    knus

    SvarSlet
  10. Fantastisk sødt kort :) Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  11. Superfint kort.
    Det mærke kendte jeg heller ikke.
    Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  12. Hvor smukt kort, man kan da ikke se på det du har haft en "død" periode, det så flot og gennemført. knus morkaren.

    SvarSlet
  13. Super smukt og elegant kort, der er så gennemført

    God weekend og god ferie, knuss

    SvarSlet
  14. Tusind tak for dit virkelig smukke kort og gaverne, der fulgte med.

    SvarSlet
  15. Super smuk og elegant kort du har lavet, mange fine detaljer, den skal jeg hvis prøve næste gang.
    God weekend
    Knus

    SvarSlet
  16. Super sødt kort med små søde detaljer.
    Jeg syntes osse at du hele tiden har ferie men du har vel lige som jeg en masse der lige skal holdes inden maj og det er jo fantastisk. Rigtig god ferie ;O)

    SvarSlet
  17. Rigtig fint kort Dorthe...

    SvarSlet
  18. Du har også selv lavet et smukt kort. Det er nu hyggeligt at lave et lidt anderledes kort, syntes du ikke?
    Rigtig god ferie og håber vi ses torsdag.
    Knuzzz

    SvarSlet
  19. Nydelig kort! Så vårlig og lekkert, elsker fargene og den lekre pynten. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlet
  20. nye kortlayout igen, supper sød, og mange flotte detaljer.
    Håber at din køretur gik godt med alt det sne vi har fået ;-)
    vh Laila

    SvarSlet
  21. super lækkert design og så flotte detaljer. jeg håber din scrappelyst kommer retur når du nu får tid til at lade kreativitet komme til dig
    God weekend og god ferie

    SvarSlet
  22. Hej Pips. Jeg har aldrig lagt mærke til det papir?!! Det ser super sødt ud og dit kort er rigtig flot. De farver er bare så lækre og ligeså dine blomster.

    SvarSlet
  23. Fantastisk flott pyntet kort :) Klemmm

    SvarSlet
  24. Hvor er det altså yndigt - og utroligt sødt. Så fint du har pyntet.
    God søndag - og ferie..

    SvarSlet
  25. Såååå nydelig dette også.

    Klem Connie

    SvarSlet
  26. Meget flot kort og rigtig sødt papir... det har jeg aldrig hørt om... c",)

    SvarSlet
  27. Nok et nydelig kort du har laget!
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  28. Kjempenydelig!
    Tusen takk for at du deltar hos Vintage Udfordring.
    Klem fra Gunn

    SvarSlet