søndag den 10. marts 2013

Et Sølvbryllupskort.

 Jeg har fået lavet endnu et par kort i dag. Dette er til et Sølvbryllup - og samtidig bliver det mit bidrag til udfordringen hos Cheery Lynn Design hvor de vil se doilys

Jeg har faktisk brugt ikke mindre end 3 doilys. Bagest er en sølvfarvet lavet med dies fra Cheery Lynn, derpå en hvid også lavet med Cheery Lynn dies (den har Henriette lavet til mig) - og ovenpå den en sølvfarvet færdigkøbt som jeg har klippet midten ud af og brugt.
Bladrankerne er også lavet med Cheery Lynn dies.
Papiret er Melissa Francess og blomster fra Wild Orchid.
God søndag aften til jer.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Så smukt et sølvbryllups kort. Det ligner næsten et skjold. Knus Sanne

    SvarSlet
  2. Super flot kort du har lavet.

    SvarSlet
  3. Det er et smukt kort og flot opsætning

    SvarSlet
  4. Det bliver altså en to i en kommentar, for jeg nåede ikke at skrive en til det sidste kort. Virkelig smukke kort begge to. Du er en mester i farver og blomster. Flot med den lille kuvert på det første kort. Dejligt at få hilst på dig til Convention, Pips ;)

    SvarSlet
  5. Lovely card, great use of the doily's, and great layout too. Thanks for sharing it with us at Cheery Lynn Designs this week.
    hugs
    Donna
    xx

    SvarSlet
  6. Sikke et dejligt kort du har lavet! og flot at du har energi efter igår...hi hi....jeg har bare være total mast og har lige kunnet overkomme at kærtegne mine nye Just Rite stempler ;-) Jeg skal nok lade være med at slide dem alt for meget, så du kan nå at låne dem ;-)

    SvarSlet
  7. Beautiful card love how you put the heart in the center of the doily

    SvarSlet
  8. Beautiful card for a silver anniversary. The doilies are perfect for it along with the beautiful flowers. Thanks for joining us at Cheery Lynn Challenge. Good Luck

    SvarSlet
  9. Gorgeous card, Dorthe. Good luck and thanks for joining in on the fun at Cheery Lynn Designs challenge blog.

    SvarSlet
  10. Tak fra Henriette og mig fordi vi får lov at se det fine kort - siger Henriette.
    Vi er enige om, at det er så fint med blomsterne, og de 3 doilyer. Men især den i midten er SÅ fin - for den her MIG lavet ! (Jøsses for et ego.....hihi.)
    Vi skal lige mailes ved ang. udflugt....

    SvarSlet
  11. waw hvor er det smukt, så flot lavet.

    Tusind tak for det smukke kort til min fødselsdag og tak for scrapguf:)

    Håber snart du får energi og lyst igen,
    men vi alle kommer jo ind i sådan en periode. Men du får da lavet lidt af lige vel:)

    knus

    SvarSlet
  12. Super flot sølvbryllupskort du har lavet.

    SvarSlet
  13. Nydelig sølvbryllup,s kort så fine farger og pynt,helt herligt.klem Synnøve

    SvarSlet