lørdag den 23. marts 2013

Et Konfirmationskort.

På Convention købte jeg Maja Design serien Walking in the Forrest - og uha jeg er vild med farverne på den.
Jeg har brugt af den til dette kort.
 Navn og dato er skrevet med et Prima alfabet.
 Blomsterne er fra WildOrchid. Har jeg ret i deres priser er steget voldsomt lige for nylig? - eller tager jeg mon fejl?
 Jeg fik nye Memory Box dies med posten i mandags - og dem har jeg brugt flere af herpå. Blandt andet den runde udskæring bagest og den guldfarvede bag Orion stemplet
 Kanten er også lavet med en af mine nye dies, den har jeg haft kig på længe *G*
 Jeg ved at bestilleren af kortet ikke følger med her på bloggen - så jeg kan godt vise det :)

Tak for alle Jeres søde kommentarer og lykønskninger med mit nye job. Jeg føler mig også MEGET heldig! - Men som flere skriver skal man nok tage sig lidt i nakken for ikke at blive fristet ustandseligt - haha.
Rigtig god weekend.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Sikken et dejligt konfirmations kort du har gjort, og du har da fået nye dies skal jeg lige love for, de er mega flotte, det med prisstigninger hos vild orkide har jeg ikke bemærket, men det er også meget meget længe siden jeg har købt noget der, men nu var de jo også uhyggelig billige. god weekend og knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Smukt kort og med så mange fine detaljer.
    Jeg er vild vild vild med Maja Design papirerne - og venter i øjeblikket på at den nye serie lander i Hobbyboden :)

    Knus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og den er landet i Hobbygården i dag - den nye Spring serie. Namme Nam!

      Slet
  3. Sødt kort, og jeg er også helt vild med det nye Maja papir :) God weekend

    SvarSlet
  4. Super smukt kort. Lækre dies. :-)

    SvarSlet
  5. Super lækkert kort her, og de dies er da bare overfede, må jeg nok sige, og virkelig elegante til den slags kort her. Kanonflot arbejde hele vejen. Har aldrig købt blomster der, må jeg indrømme, så har ingen anelse. Jeg bruger altid kin genbrugsblomster, og så længe jeg kan få nok af dem, er det umuligt at finde noget billigere overhovedet LOL.
    Há en rigtig god week-end nu.

    SvarSlet
  6. Rigtig lækkert kort med skønne dies.
    God påske.

    SvarSlet
  7. Så fik du gang i dine nye dies, super sød kort du har lavet, mange fine og flotte detaljer, smuk papir, mit favorit papir
    God weekend
    Knus

    SvarSlet
  8. Virkelig flot kort. Elsker også Walking in the Forest med de skønne farver - så meget at jeg har haft blokken liggende siden før jul og endnu ikke har kunnet nænne at bruge af den. Du har ret med WOC, de lukkede siden et par dage på grund af status og da den åbnede igen skal jeg love for, at priserne lige havde fået et nøk opad. Hav en rigtig dejlig weekend.

    SvarSlet
  9. Jamen jeg er da bagefter her hos dig - du smider jo om dig med indlæg *G*
    Rigtig mange gange tillykke med dit nye job - jeg kan godt forstå du glæder dig :)
    Super fine ting du har lavet på det sidste - også konfi-kortet her :)

    SvarSlet
  10. flott og delikat kort:) god påske:)

    SvarSlet
  11. Ja det er noget super lækkert papir og det er dit kort også.
    God søndag! :)

    SvarSlet
  12. Fantastisk flotte kort. Og sikke nogle smukke dies!

    SvarSlet