torsdag den 28. marts 2013

Et herrekort med vinflaske.

Forleden fik jeg en lækker lille pakke med ting jeg havde bestilt ved Hobbyjunglen.
Deri var også de sødeste små vinflasker.
De er yderst velegnede til herrekort - og selvfølgelig måtte jeg prøve at lave et kort med en af flaskerne.
Her er resultatet.

 Papiret er fra Pion
 Motiv og bogstaver er fra Digital Paper Shop.
 De flasker er da for seje ... ikk? :)
 En kapsel med en peeble epoxy stickers (dem har jeg haft liggende i evigheder inden jeg fandt ud af at bruge dem sådan *G*) - og nogle tandhjul jeg har fået i en swap med Vivi engang.
 Og til Jer der har spurgt ... så er det denne dies fra Cheery Lynn jeg har brugt til blomsterne på kortet i går. Den kan fås hos Hobbygården ;) - hun holder bare ferie den næste uges tid - hihi.


Tak for alle Jeres dejlige kommentarer!
Rigtig god Skærtorsdag videre.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Beautiful creation, Love the embellisments.
    Gr Elly

    SvarSlet
  2. Sej herrekort, de flasker er bare så skønne, mange fede detaljer, perfekt sammensætning.
    Knus

    SvarSlet
  3. Super sejt herre kort og sikke en skøn vinflaske du har fundet ;O)

    SvarSlet
  4. Fedt herrekort! De flasker er bare SKØNNE. Jeg har også sikret mig 12 stk. plus andet skønt dims.

    Rigtig god påske.

    Knus :)

    SvarSlet
  5. Virkelig lækkert kort. De vinflasker er da bare så søde. God påske.

    SvarSlet
  6. Søde små vinflasker, passer perfekt til et herrekort. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. woww jo det ser godt ud med den flaske :)
    Nu jeg da glad for jeg også har bestilt nogle :)
    Kan godt li den måde du har lavet teksten på :)

    Rigtig god påske..

    SvarSlet
  8. Et rigtig fedt herrekort, det må man nok sige. Det har du virkelig gjort ret godt.

    SvarSlet
  9. Flot herrekort, og perfekt med den lille vinflaske.

    SvarSlet
  10. Meget lækkert herre kort... og jo de flasker er bare super søde....

    SvarSlet
  11. Lekkert herrekort!
    Flotte detaljer:)
    God Påske, klem:)

    SvarSlet
  12. Wow - det er bare godt fundet på - og passer jo fint til et herrekort. God ide med kapslen :-).

    SvarSlet
  13. De er da skønne de små flasker og det er dit kort også! :)
    Rigtig god påske!

    SvarSlet
  14. Ûberfedt kort og skøn farve. Men den lille flaske slår da det hele. Den er bare guf.
    Har sendt mailsvar....så vi ser.....
    Fortsat god påske herfra alle 3.

    SvarSlet
  15. Øj øj, sikke et superflot herrekort, og de vinflasker er godt nok rigtig lækre...
    Kan du ha' en god påske.

    SvarSlet
  16. Hold da helt op, for et skønt kort, og de flasker er da bare for seje.
    Rigtig god påske

    SvarSlet