mandag den 18. marts 2013

Et Donna kors.

I aftes forsøgte jeg mig med mit første Donna kors, det må jo være aktuelt nu til Konfirmations sæsonen.
Mit resultat blev sådan her.
Papiret er fra restekassen.
Det er pyntet meget enkelt med få blomster og et emaljeret kors.
 Den flotte udstansning bag teksten er lavet med en Spellbinders, men det er ikke mig der har lavet den - det har min trofaste hjælper Henriette. Jeg fik en hel kuvert fuld udleveret til Convention - og de skal nok blive brugt alle! Tusind Tak Henriette!!
 Nu ved jeg så ikke lige hvilke kuverter der skal bruges til de her kors ... - så jeg må en tur forbi Jette i Hobbygården i dag og finde nogle, for jeg har allerede gjort klar til endnu et par kors.
God ny uge til Jer allesammen.
Tak for de mange kommentarer på mit kort i går, jeg har ingen TUT på det - men har lavet en beskrivelse i kommentarerne.
Knus.

21 kommentarer:

  1. Velbekomme fra Henriette. Vi har siddet sammen og kigget blogge, og hun opdagede udstandsningen før mig..... Du skulle have set et ansigt...og så kom der bud efter far også. hihi..
    Det kors er bare fantastisk flot - og lavet i smukt papir. Gad vide hvilken kuvert du kan finde til det.
    Hilsen fra os alle 3 - nu vi er her alle.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare smukt. Det er vist en skabelon, som jeg ikke har i samlingen.

    SvarSlet
  3. Hvor er resultatet blevet flot. Elsker at du har tilsat den fine udstandsning fra Henriette. Der ser skønt ud.

    SvarSlet
  4. Simpelthen bare såååå flot Dorthe. Du har godt nok lavet et mesterstykke her, men hvilken kuvert må du nok spørge om, men lad os lige vide, hvilken du finder, der passer ok?
    Ha en rigtig god dag og stadig god ferie, selv med snestorm, men så er det jo godtd, du har noget at tage dig til her LOL.

    SvarSlet
  5. Virkelig flot og gennemført

    SvarSlet
  6. Det er da dejligt med en fast hjælper. Det har hun gjort godt.
    Utroligt yndigt kort. Glæder mig til at se de næste.
    God tur til hobbygården.

    SvarSlet
  7. Sikke et dejligt kort... Men det sætter jo en vis standart til dine næste donna-kort ;) Glæder mig til at se mere til når du begiver dig ud i "Donnas verden" ;)

    SvarSlet
  8. Smukt "Donna kort" det er både smukt og højtideligt, egner sig i sær til en kirkelig konfirmation. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Så fint og sirligt, utroligt smukt ;O)

    SvarSlet
  10. Smuk Donna kort - smukke og fine detaljer.
    Knus

    SvarSlet
  11. Sikke da et fint Donna kors, dem kan du da godt lave flere af.

    SvarSlet
  12. Sødt kort og rigtig fine farver...fandt du en kuvert der passede?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep ;) ... Jette har nogen på 22 x 22 cm - de passer fint

      Slet
  13. Rigtig fint Donna kort du har lavet.

    SvarSlet
  14. Det er så smukt, Dorthe... Og så elegant pyntet.

    God tirsdag, knuss

    SvarSlet