fredag den 15. marts 2013

Et af to ..... :)

Ja det er altså den nye udfordring hos Card and Scrap.
Her vil vi nemlig have jer til at bruge et af de to billeder, vi har fundet, på jeres bidrag.
---
Vi er igen sponsoreret af lækre 13 Arts

Og mit bidrag denne gang kom til at se sådan ud:
Jeg valgte at lave et tags med de monster lækre papirer.

 her følger lidt close ups.






Kig forbi bloggen og se de andre DT pigers lækre bidrag - og lad dig inspirere til at lave et bidrag.
---
Kan I gætte hvem der har F E R I E efter i dag ....? :) :)
nu skal de sidste 9,etellerandet feriedage bruges - hæhæhæææææ.... så nu er der dømt påskeferie!

God weekend lige om straks.
Knus

14 kommentarer:

  1. Super skøn tag!!!!!!
    Påskeferie, du er godt nok tidlig på den, sikke en masse tid der kan blive til at være kreativ!! Rigtig god ferie ;O)

    SvarSlet
  2. Super skønt tag! hvis du kommer til at kede dig i din ferie, kan du da komme og lege med mig en dag! :)
    God weekend!

    SvarSlet
  3. Rigtig flot tag og go' ferie.. c",)

    SvarSlet
  4. Sikken et smukt tag her Dorthe, det er bare såååååååååå smukt and fyldt med lækre detaljer som sædvanligt.
    Påskeferie allerede? Du er godt nok en heldig banan, så kan vi nok vente at se en masse lækre ting her den næste tid?
    Há en rigtig god week-end OG ferie forude.

    SvarSlet
  5. Super skøn tag, mange fine og flotte detaljer
    God weekend

    SvarSlet
  6. Super fin tag med mange fine detaljer. Dejligt du igen er i gang. Regner med at vi skal "lege" en dag i næste uge.... Hvad siger du til mandag, tirsdag eller onsdag (først efter 10.00)

    SvarSlet
  7. Super flot tag du har lavet. Rigtig god ferie til dig.

    SvarSlet
  8. Super flot Tag.
    Rigtig god ferie. Jeg skal lige arbejde næste uge, så holder jeg 14 dages ferie. :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det fint!

    Rigtig god ferie!

    SvarSlet
  10. Lekker tag du har laget!
    God ferie:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  11. Den er rigtig lækker din tags - hygge og god ferie ! Jeg skal være væk - til den store by og børne fødselsdag, så er den weekend gået !
    Knus :0)

    SvarSlet
  12. Flot tag.
    Du må have en fantastisk god og kreativ ferie!

    SvarSlet
  13. Den blev godt nok flot, den tag. pigen er bare super sød. håber du vel nyde din ferie, jeg glæder mig til om 6 uger. for så er jeg lige ved at lande på malta.

    rigtig god weekend

    SvarSlet
  14. Så flot tags, super skønne detaljer og lækker farver:)
    Rigtig god weekend
    Knus

    SvarSlet