fredag den 22. marts 2013

En Påskeudfordring ... og en FED nyhed !!!!

I anledning af den kommende Påske har vi på Card and Scrap bestemt os for at lave en lille ekstra udfordring til jer.
Og vi vil selvfølgelig se 
påske
på jeres bidrag.
---
er sponsor - og så er der en lille ekstra ting til vinderen - som der endnu ikke er billede af.

 Mit bidrag denne gang ser sådan ud:
Papirerne er fra restekassen.
 Båndet er købt i Bilka for længe siden.
 Motivet er selvfølgelig fra Digital Paper Shop.
De små sommerfugle er fra Prima.

 Jeg gør ikke ret meget ud af Påsken - sådan generelt ... og Påskekort er bestemt heller ikke min stærke side *G*
---
Og så til min dejlige, fantastiske, fede nyhed!!! 
Jubiiiiii...... jeg starter i Hobbygården efter Påske - og for pokker hvor jeg glæder mig!
Hobbygården er en FANTASTISK butik!
Jeg ved endnu ikke præcis hvad mine arbejdsopgaver bliver - men jeg er sikker på det bliver spændende uanset hvad.
Så nu må den Påske godt snart blive overstået - hihi.
Rigtig god Weekend lige om lidt.
Glade knus.

26 kommentarer:

  1. Fantastisk nyhed, det er jo en ren win win situation, både for dig og hobbygården. Tillykke til jer begge ;-)
    Her er heller ikke det vilde påskeræs, lige et par æg hist og pist ellers intet, jo lidt forårsløg i Potter. Rigtig god weekend
    Kh 10na

    SvarSlet
  2. WOW Rigtig hjertelig tillykke. Det er da godt nok en fantastisk nyhed, og jeg er sikker på, at det vil blive rigtig godt for begge parter.
    Vi laver heller ikke noget ud af påsken mere, siden der ikke er nogle unger her mere, så det er bestemt heller ikke min stærke side må jeg nok sige, men dit påskekort er da vildt flot, og til at være lavet af en der ikke laver påsketing er det da superfedt.
    Ja men så behøver vi jo nok ikke ønske dig god week-end og påske, for det er de jo allerede ha ha ha, men nyd dem nu alligevel.

    SvarSlet
  3. Et smukt kort og en fantastisk god nyhed for dig... Kan kun ønske dig et stort tillykke. Må være en drøm ar arbejde med sin hobby :-))
    God weekend, knuss

    SvarSlet
  4. Aii hvor fedt, kæmpe stort tillykke med det :) Det bliver da bare SÅ fedt..

    SvarSlet
  5. Super sødt kort og fantastisk nyhed. Det må simpelthen være drømmejobbet i den fedeste butik ever.

    SvarSlet
  6. Flot kort og tillykke med jobbet :)

    SvarSlet
  7. Sødt kort og stort tillykke med jobbet! Det bliver jo sov et barn i en slikbutik ;)

    SvarSlet
  8. wawwww stort tillykke, lige et job for dig, hvor er det lækkert, og det er dit kort også.
    knuzzzz♥

    SvarSlet
  9. Beautiful creation Dorte.
    Lovely details.
    Gr Elly

    SvarSlet
  10. Gratulerer med nye utfordringer !
    Flott kort du har lagd - ha en riktig god påske
    :-) Nina

    SvarSlet
  11. Super sødt kort.
    Sikke dog en dejlig nyhed. Stort tillykke med dit nye job.

    SvarSlet
  12. Dit påskekort er supersødt med den lille ælling ! Tillykke med dit nye job i Hobbyboden - det er da bare for lækkert at skulle gå rundt og blive fristet hver dag !
    God weekend og påske til dig :0)

    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke Hobbyboden men Hobbygården ;)

      Slet
  13. Ja jeg viste godt det ikke var hobbyboden, men hobbygården kender jeg slet ikke, har du et link? men stort tillykke med det nye job, det skal nok blive alletiders. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha Morkaren, Hobbygaarden har rigtig mange fristelser, men endnu ikke en netbutik, men den skulle være på vej, mon ikke Pips snart får styr på det?
      http://www.hobbygaarden.dk/ny/

      Slet
    2. Tak Dorte, vi i København er jo så langt væk fra alle herlighederne ovre på fastlandet. knus morkaren.

      Slet
  14. Flot påskekort.
    Og stort tilykke med jobbet i Hobbygården, det lyder rigtig spændende!

    SvarSlet
  15. Et kæmpe stort tillykke med det nye job, fantastisk at kunne forene job og hobby men mon der bliver noget af lønnen der kommer til udbetaling med alle de fristelser der bliver hver dag ;O)

    SvarSlet
  16. Tillykke med dit nye arbejde, hvor bliver det fedt :)
    Det er jo win win for både dig og Jette!
    Held og lykke.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  17. Et stort TILLYKKE til dig, med det nye job. Hvor er du/Hobbygården heldige ;) det kan kun blive godt. Rigtig fine kort du har lavet. Rigtig god Påske.
    Kh. Karin

    SvarSlet
  18. Sikke sødt kort med alle de forårs-påske-ting.
    Tillykke med jobbet. Det er da lige nøjagtig et job, der er skabt til dig. Glæder mig til at høre mere på vores næste tur.

    SvarSlet
  19. Ej, hvor fedt Pips...et job i en hobbybutik!! Hvad kan man ønske sig mere?? Det bliver da bare SÅ fedt Pips. Nu ærger jeg mig over jeg ikke tog med i Hobbygården, da jeg var til scrap i Nr. Snede. Jeg glæder mig til at høre mere ;-)Nå, ja forresten...dit kort er rigtig sødt og forårsagtigt ;-) Jeg er heller ikke så meget til påske ting, men jeg synes du har klaret det rigtig godt!

    SvarSlet
  20. Stort til lykke med dit nye job. Det skal nok blive godt for både dig og Jette. Det er en skøn butik. Dit påskekort er super påsket - hvis man kan sige det.... Vi er altid i sommerhus i påsken, hvor min mor pynter op med påskepynt. I år har vi besluttet at tage vores pynt med, da det jo ellers aldrig blive brugt... Og lidt scrap bliver der nok også tid til...

    SvarSlet
  21. Tillykke med det nye job og så lige i en hobby butik, fantastisk :o)
    Dit kort er super flot

    SvarSlet
  22. Øj øj - der går lige et par dage, hvor man ikke lige har tid til blogrundfart, og hvad sker der så, den fedeste nyhed - stort tillykke til både dig og Jette, jeg tror, det er det, man kalder en win win situation :)Glæder mig til at se jer begge, næste gang jeg kommer i Hobbygården.
    Og så mange flotte kort du har lavet de sidste par dage...

    SvarSlet
  23. Stor tillykke med dit job - det lyder som en drøm! Tænk, at men er på arbejde omgivet af sin hobby!

    SvarSlet