søndag den 17. marts 2013

Dobbelt Z-fold ...

hedder denne type kort vist nok...?
Det er et af de kort jeg lavede i klubben torsdag... ja det vil sige ... - jeg blev ikke færdig med det, og Charlotte hjalp med at regne ud hvordan den lige skulle kringles med den punchede del *G*
 Og rent faktisk er det et utroligt hurtigt kort at lave når først man lige har regnet den ud ;) for jeg må jo blankt erkende at jeg har tyvstjålet ideen fra Pinterest.
 Jeg valgte dog også at pynte en anelse indeni kortet.
 Og der er slet ikke plads til ret meget pynt - men blomster kan jeg næsten altid få plads til.
 Den hæklede? - eller hvad den nu er - sommerfugl er fra WildOrchid, den anden er fra et mønsterark.
Og så holdes kortet bare lukket med et bånd. Nemt ikk?
---
Tusind Tak for alle kommentarerne I skriver, jeg bliver så glad hver gang der er en ny lille hilsen.
Rigtig god søndag.
Knus.

22 kommentarer:

  1. Ved ikke hvad kortet hedder, men vildt flot er det :)

    God søndag

    SvarSlet
  2. Sååååå lekkert
    Nydelig og delikat pyntet.
    Herlig bretting.

    Ha en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare super flot og elegant.

    Forsat god ferie.
    Knus

    SvarSlet
  4. Et helt vildt smukt kort du har lavet :) Den punch du har brugt er jeg godt nok vild med, er det en MS?

    Rigtig god søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er den Around the page Large punch der hedder Wild Flowers.

      Slet
    2. Tusind tak, den er bare rigtig flot.

      Slet
  5. Nu så jeg jo starten i klubben. Hvor er den blevet fint pyntet.... Lækkert papir

    SvarSlet
  6. Jo jo det er jo meget nemt - når man kan :D
    ..og det er blevet et skønt kort, og den pynt du har fået plads passer lige til :)
    God søndag :)

    SvarSlet
  7. Smukt kort!! Sikke lækkert med den punchede kant!! Virkelig flot kort!

    Knus :)

    SvarSlet
  8. Virkelig flot kort, og virkelig smuk punched kant. Hvilken pung har du brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Wild Flowers fra Martha Stewart ;)

      Slet
  9. WOOOW er fantastisk smukt kort!
    Jeg har også prøvet denne model på et tidspunkt men det kunne være at den skulle prøves igen ;O)

    SvarSlet
  10. Lekkert kort,så fin punch du har brukt og elegant pynta.
    klem Synnøve

    SvarSlet
  11. Rigtig flot og meget feminint..

    SvarSlet
  12. Det er da utroligt smukt, er der en "tut" ?og er det kun de to forreste flapper der er mønsterpapir på? knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kortet er et stykke papir på 15 x 30 cm. Jeg har falset ved 5, 10, 20 og 25 cm. Derefter skåret skråt ned 10 cm inde fra hver side.
      Og det hele er mønsterpapir, jeg har bare sat lyst blåt papir indeni til at skrive på.

      Slet
    2. Tusind tak Pips, det giver mening. knus morkaren.

      Slet
  13. Så smukt og romantisk med super skønne detaljer.

    SvarSlet
  14. O my this is so sweet and elegant.
    Gr Elly

    SvarSlet