tirsdag den 19. marts 2013

2 kort fra klubben.

Her er de 2 kort jeg fik lavet i klubben torsdag aften.
Jeg var vist lidt i ternet mode der  :)
Embossingfolderen jeg har brugt på det første lånte jeg af Christa, en af de nye i klubben :).
 Det ternede papir er noget tudsegammelt noget fra gemmerne og jeg aner ikke hvor jeg har det fra. Det er skåret ud med Sizzix dies.
 Båndet købte jeg i Hobbyboden dengang vi var på Samsø og besøge den - for lææænge siden :) 
Og så over i noget pink *G* - baggrundspapiret nassede jeg mig til ved Laila.
Her har jeg brugt min nyeste Spellbinders - og igen noget ternet papir fra gemmerne.
Silouetterne og udskæringen med tekst har jeg fået af Jette i en swap.

 Båndet har jeg købt på et loppemarked engang.
 Jeg må vist have en silouette når engang jeg får sparet sammen.... hvis det nogensinde sker - haha.

 De hvide hjørner har jeg købt via eBay. Og nu har næsten hele klubben hvide hjørner *G*

I går fik jeg lavet endnu et par Donna kors - og en Converse støvle/sko. 
God tirsdag derude.
Jeg har meget jeg skal/burde - så må jeg se hvad jeg når. 
Knus.


25 kommentarer:

  1. Super fine kort, de hjørner er da lækre. Fortsat god ferie.
    Kh 10na

    SvarSlet
  2. Super flotte kort med af lækre detaljer. De hvide hjørner er da ret fede.

    SvarSlet
  3. super flotte kort, med skønne detaljer
    knuzzz

    SvarSlet
  4. De er bare begge to sååå cute. Jeg er vild med de pastel farver og din udsmykning er altid så flot.

    SvarSlet
  5. Super lækre kort :)

    Forsat god ferie.

    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  6. De er STADIG fine. Så dem jo i klubben.... Du er altid god sammen med tern.... Griner

    SvarSlet
  7. Jeg syntes du sagde du ikke var i det kreative hjørne, så får du lave noget mere en jeg gør, når jeg er flad (som jeg har været de sidste 3 dage) Waw nogle smukke kort du har fået lavet og det Donna kors, super flot. Jeg er i gang med et projekt til dig, sender lige en PB:)

    SvarSlet
  8. Super flotte kort, og de hvide hjørner er bare så fine. Troede at du selv havde været i gang med malingen på nogle fra WOC.

    SvarSlet
  9. Super fine kort du har lavet, du er bare så kreative i øjeblikket, et nyt indlæg hver dag - godt gået
    ses torsdag

    SvarSlet
  10. Super smukke kort begge to.

    SvarSlet
  11. Sikken du kan for tiden, jeg tror du er i hopla, med papir fra "gemmerne" lån og nasserri så spytter du flotte kort ud, det ene efter det andet, de hvide hjørner er så flotte, har du købt en hel tons? knus morkaren. og forsat god arbejdslyst.

    SvarSlet
  12. Super fine kort, er helt vild med sløjfen på det første kort....

    Kender godt det der med at der er meget man burde lave, men her bliver det ikke altid til så meget ;)

    SvarSlet
  13. Super flotte kort med nogle fine detaljer. :)

    SvarSlet
  14. Jättefina och välgjorda kort.
    Gillar alla fina detaljer!
    Kram!

    SvarSlet
  15. nå sådan kom kortet til at se ud, ja de hjørne var en scrub, godt jeg havde lidt lomme penge med.
    også god tirsdag til dig !

    SvarSlet
  16. Nydelige begge to:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  17. Meget smukke kort du har lavet.

    SvarSlet
  18. Begge kort er fine - kan helt klart bedst lide det blå kort. Ha' en god aften.

    SvarSlet
  19. Hvor er de smukke ... ser godt ud med det ternede papir som kontrast.
    Håber du når det du burde ;-)

    God onsdag, knuss

    SvarSlet
  20. Skønne, skønne kort med dejlig sommerstemning.
    Selvfølgelig skal du da ha' en Silhouette, den er jo uundværlig i ethvert hjem ;)

    SvarSlet
  21. Hvor er det nogle super flotte kort du har lavet og sikke en masse fede detaljer!!

    SvarSlet