fredag den 8. februar 2013

Vintage i brunt.

I klubben i aftes fik jeg lavet et par kort og næsten et LO til Bryllupsalbummet.
Det ene kort var dette Vintagekort i brune farver.

 Papiret er fra Maja Design og Graphic45
Sommerfugl fra KarenMarie klip

 Fuglebur fra eBay
 Organzasløjfe pyntet med brads fra Panduro
Motivet er vist fra Marianne Design...?
 De lækre hjørner har jeg fra en swap jeg engang var med i - dem gad jeg godt have flere af ... :)


Det andet kort kommer ikke på bloggen *G* - det er næsten direkte kopieret fra et kort fra Pinterest så det viser jeg ikke frem  - hihi.
I morgen skal jeg til Scrap i Munkebo - jubiiii !!
God weekend.
Knus

26 kommentarer:

  1. Hvor er det bare smukt :)
    Ejj det gør da ikke noget :) så længe du jo bare skriver det, er der da ikke noget galt i at vise det frem :)

    Rigtig god weekend..

    SvarSlet
  2. Åhr hvor er det lækkert!!!!

    Jubiiii, jeg glæder mig også til scrap i Munkebo imorgen!!!

    SvarSlet
  3. ÅHHH så smukt et vintage kort... love it.
    God scrap og weekend.
    Sanne

    SvarSlet
  4. Hvor smukt og lækkert som sædvanlig, ja det er lige før brun, er blevet en af vores ynglings farver ikke? knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Smuk Vintage kort, - så den i går, den er mega smuk.
    Har pakket, er klar til i morgen, ses kl. 07.30
    Knus

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint - as always :-) flotte detaljer

    SvarSlet
  7. Hvor er det fantastisk smukt.

    SvarSlet
  8. Superflot kort - du er bare så go' til der vintage noget...
    Håber du får en fantastisk dag i godt selskab og med masser af scrap i morgen :)
    God weekend.

    SvarSlet
  9. Super smukt kort.
    God fornøjelse imorgen i Munkebo. Jeg venter til Convention i middelfart. :-)

    SvarSlet
  10. det er da bare et super flot kort.

    SvarSlet
  11. Lækkert kort.
    God fornøjelse i morgen.
    Jeg smutter i Love2scrap i stedet ; )

    SvarSlet
  12. Super flot kort, fede farver ;O)

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare flot Dorthe, og hvorfor i alverden vil du ikke vise det andet bare fordi det er liftet? Det gør vi da alle en gang imellem, når vi falder over noget, vi blir helt vild med. Så lad os nu bare få det at se ikke?

    SvarSlet
  14. Det er såå smukt et vintage kort i de brune farver og alle dine fine finesser.
    God weekend og god scrap tur i morgen, knuss

    SvarSlet
  15. Rigtig flot kort, i smukke farver.
    God tur i morgen.

    SvarSlet
  16. hvor er den bare smuk♥
    knusss

    SvarSlet
  17. Åh, for eit elegant vintage-kort!
    Kos deg på scrappetreff :)

    SvarSlet
  18. Meget smukt kort og go' fornøjelse i Munkebo... Kram

    SvarSlet
  19. WOW for et VAKKERT kort,så fine farger og dies,er.Likte det kjempegodt.Klem Synnøve

    SvarSlet
  20. Åååhhh!!! Det er da godt nok super smukt!! Så mange fine detaljer og de smukke, brune nuancer. I'm in looooove :)

    Knus :)

    SvarSlet
  21. Skønt skønt kort i de fedeste farver. Fugleburet er da for lækkert og så fint med alle de smukke detaljer. Skal vist have fundet mit brune papir frem....

    Knus
    Susanne

    SvarSlet
  22. Det er bare så super flot, jeg er vild med det.

    SvarSlet
  23. Der er bare noget fantastisk over vintage i brunlige farver ;-) og nu har du vist også været hele farvepaletten igennem, sammensat med brun ;-) Det er jo fedt at se, hvor mange farver, som rent faktisk kan gå sammen med brun!!

    SvarSlet
  24. Beautiful card with many lovely details.
    Gr Elly

    SvarSlet