tirsdag den 5. februar 2013

Valentines day.

Er en populær udfordring lige nu - og hvorfor mon? hihi.
Pion Design bloggen er der også en Valentines udfordring - og dertil har jeg lavet dette kort.
Man skal bruge sit yndlingspapir fra Pion Design - og det er jo ikke svært - for alt Pion papir er mit yndlings *G*

Jeg har brugt papirer fra serierne Waiting for Santa II og From my Heart II

 Et par små hjertecharms måtte der på kortet.

 Jeg har for første gang brugt min nye "Filling dies" fra Nellie Snellen - Den bliver jeg helt sikkert glad for!
Jeg stansede to ud og mixede :) Sommerfuglene er også fra Pion.
Det samme er den skønne bort! Jeg brugte en EK kantpunch på den.

Jeg elsker min dies der laver 4 af disse hjørner på en gang - den er mit bedste køb længe *G*
Den brede blonde bag hjerterne har jeg også fået af Inge. Jeg er så vild med de blonder!
og gazen har jeg fået af Bente.
Tak til de søde scrappere for de lækre sager.
Dagen skal vist mest bruges i Scraprummet for mit vedkommende - hvis ellers inspirationen gider gå med derind :)
Tak for besøg og skønne kommentarer!
Nu er der ikke mange dage til vi skal til Scrap i Munkebo - det glæder jeg mig meget til!
Skal du også derover?
God tirsdag!
Knus.

14 kommentarer:

  1. Det er et rigtigt lækkert kort... så fint med hjerter og i skønne papirer. Sød sommerfugl også.
    Ha en god dag i scrapperummet, knuss

    SvarSlet
  2. Åhh hvor er det bare sødt og romantisk..

    Rigtig god dag..

    SvarSlet
  3. Super flot kort. Lækkert papir og sommerfugle samt en skøn die.

    Du må have en rigtig god dag i scraprummet!

    SvarSlet
  4. Sikke et fint og romantisk kort du har lavet. Den hjertedie er godt nok skøn - anderledes at den kan fyldes ud, men det kan man da sikkert også gøre med andre dies, har bare ikke tænkt over det...
    Kan du ha' en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig! Jeg tror nu egentlig jeg mest kommer til at bruge hjerterne her uden fyld :)

      Slet
  5. Super sødt og meget romantisk kort...

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare sødt, og så romantisk. Hvem ville ikke elske at få sådan et kort fra sin udkårne? he he he.
    Jeg er bare helt vild med de flotte blonder du altid bruger, de er bare såå smukke. Og også borten og sommerfuglene er helt vild søde. Det hele sammen gir et fantastisk smukt resultat. Há en god dag i hobby rummet, glæder mig til at se, hvad du så får strikket sammen der.

    SvarSlet
  7. Ren romantik, dejligt på en grå hverdag. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Du er altså bare så kreativ, og har lavet en masse spændende ting :)

    Hav det rigtig godt.

    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  9. Dejlig romatisk kort. Sikke nogle kønne blonder! Smukt papir.

    SvarSlet
  10. Smukt kort og super med dine skønne hjerter.
    Jeg skal ikke til Munkebo.
    Du må have en god tur

    SvarSlet