mandag den 4. februar 2013

Romantik tak :)

 Dette kort har jeg lavet til udfordringen hos StampARTic - Man skal vælge en række lodret, vandret eller diagonalt i bingoskemaet og bruge de 4 ting på sit projekt.
Her er mulighederne :)
Jeg valgte sidste række lodret: bånd, kantpunch, chipboard og 3 forskellige mønsterpapirer.
Båndet er dette lækre blondeagtige som jeg har fået af Inge . Teksten er et chipboard - jeg har farvet det med først en rød distress ink - og derefter walnut stain, blomster fra WildOrchid.
 Her er det ene mønsterpapir - det med rosen - det er fra Inkido - og her er også min punchede kant.
 Motivet er fra mønsterpapir nr. 2 - også fra Inkido. Det sidder i en chipboardramme der har fået lidt gulddabber.
Og mønsterpapir nr. 3 er fra Panduro - det er det med de mange små roser.

Det må da være et Romantiskt kort *G*
---
Jeg har fra i dag fået nye arbejdstider... ØV! Det er jeg sgu træt af!
Men starter da lige med at holde fri i morgen - det er så ok *G*
God ny uge til jer!
Knus

17 kommentarer:

  1. Sikken et cute kort her Pips, det er da helt sikkert så romantisk, det næsten kan blive, og det er bare noget så cute. Er ret vild med de smukke papirer du har brugt herpå også og båndet er bare sååå smukt.
    Virkelig flot.

    SvarSlet
  2. Utrolig smuk kort du har lavet, pyntet så fin, flot med de hjørner du har klippet med punchen, smukke metalhjørner
    Knus

    SvarSlet
  3. Det er da romantik så det vil noget, jeg skal nok lade være med at spørge hvem du sender det til. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Rigtig smukt kort.
    Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos StampARTic.

    SvarSlet
  5. Nydelig kort!
    Lekre detaljer du har tatt med:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  6. Altså...Det ligner jo spam. SÅ mange indlæg siden jeg var her sidst.
    Og igen har du lavet ene fine ting. Dagens romantiske kort er bare igen så fint. Og det romantiske behersker du altså så godt. Det har jeg vist sagt før....
    Det er da en god arbejdstid.....at holde fridag. Men man kan jo vænne sig til nye tider, ikke. Bare der er fridage til scrap...

    Tak fra Henriette for knus fra dig. Det betyder så meget. Jeg ser lige om jeg kan vente til convention med at aflevere. Jeg bliver mindet om at skulle huske kuverten flere gange dagligt..hihi.
    Knus herfra.

    SvarSlet
  7. Meget fint kort og smukt papir, elegant og romantisk, det er lige de ord der kommer til mig når jeg ser dit fine kort:-)

    SvarSlet
  8. Sødt og romantisk.. rigtig dejligt kort!
    Jeg er også i det romantiske hjørne i aften ... der hygges med lyserøde farver her :)

    Knus :)

    SvarSlet
  9. Lækkert og romantisk kort med fedt papir. Så fint og lækkert. Lækker ramme og motiv.

    Knus
    Susanne

    SvarSlet
  10. super fint og romantisk kort

    SvarSlet
  11. Superflot kort - det er en skæg måde at lave en udfordring på, pøj pøj med det :)

    SvarSlet
  12. Superfint kort!! Tack för du deltar i Bingo-utmaningen på Stampartic!

    /Christina,DT

    SvarSlet
  13. Så vackert och romantiskt! Tack för att du deltar hos StampARTic!
    / Eva

    SvarSlet
  14. Smukt kort, men dejlige detaljer og alligevel en lethed og enkelthed over sig ;-)

    SvarSlet