fredag den 1. februar 2013

Ny udfordring ude


Denne gang vil vi se stempler - enten motiv eller tekst... nå ja - eller begge dele *G*

Vi er i DT sponsoreret med lidt lækkert fra både Digital Paper Shop og Crafty. Og mit bidrag kom til at se sådan ud.

Jeg har været i gang med Tim Holtz papir og embossingfolder.
 Motivet er et stempel fra Crafty 
Banner lavet med Tim Holtz dies. Blomster fra WildOrchid.

Det søde tag er fra Digital Paper Shop
 Der er også en lækker præmie til vinderen - fra begge sponsorer. Så smut en tur forbi Card and Scrap og lad dig inspirere af de flotte DT bidrag - måske bliver du den heldige vinder. :)

Nu vil jeg suse en tur til Vejle og drille Annette i nogle timer :)
God fredag.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Super lækkert kort... så fint med den embossede baggrund.
    Ha en god tur og god weekend, knuss

    SvarSlet
  2. Lækkert kort. Rigtig god tur til Vejle.

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort her igen. Jeg er lidt vild med det smukke bånd, du har brugt ned langs TH papiret. Det er bare sååå smukt.
    Há en god dag i Vejle. Hvordan går det med foden? Rigtig god week-end nu til alle her.

    SvarSlet
  4. den er bare rålækker ♥
    knussss

    SvarSlet
  5. Fint kort med lækker embosset baggrund... Lækkert papir med blomster og noder på...

    SvarSlet
  6. Smukt kort og flot opsætning

    SvarSlet
  7. Smukt bidrag du har lavet.

    SvarSlet
  8. Smukt, det er en super smart detalje at du bøjer teksten når du sætter den på, det kan jeg rigtig godt lide.

    SvarSlet