fredag den 15. februar 2013

Ny udfordring hos Card and Scrap.

Denne gang vil vi se blomster på dit bidrag.
Vi har to herlige sponsorer med igen nemlig Digital Paper Shop og Crafty
og i Design teamet har vi fået lidt fra begge sponsorer at lege med.
Mit bidrag kom denne gang til at se sådan ud:
De skønne damer er et stempel fra Crafty - og trådspole og krone er motiver fra Digital Paper Shop.
 Centimetermålet jeg har brugt er et jeg fandt en dag jeg gik tur med Tessa *G* - det lå på fortorvet og var blevet medtaget og bleget af vind og vejr så det er helt vintage agtigt. Mit Scrappergen så straks muligheder i det - haha - og det røg i lommen. Og det passer jo ret godt lige præcis på dette kort - :)
Vingerne er købt for læææænge siden og det er vist de første jeg får brugt af dem - men de er da ret søde. 
 Krone og trådspole fra Digital Paper Shop - er de ikke skønne?
 Og det lidt retro/vintage stempelmotiv fra Crafty er da fint.
 Saksen er et af mine eBay fund og blomsterne er fra WildOrchid.
Kig forbi Card and Scrap og lad dig inspirere af de lækre bidrag fra de andre DT piger - og deltag i vores udfordring. 
Jeg bruger kortet som mit bidrag til udfordringen hos Wild Orchid Challenge hvor de denne gang vil se pink and cream.

Tak for besøg og dejlige kommentarer - og God Weekend.
Knus.

23 kommentarer:

  1. waw hvor er det utroligt smukt, så fede detaljer.....men det er der jo altid. Jeg er total vild med den saks. Jeg misunder dig, at du kan finde ud af at købe på ebay, jeg ville købe mig fattig i charms:)

    De blomster har jeg lave på silhouetten og farvet med promarker, på begge sider. Jeg har lige købt 12 promarker, det kommer med i mit næste indlæg, har bare ikke tid nu.
    Sender lige en PB
    Rigtig god weekend

    knus

    SvarSlet
  2. Superflot og med rigtig mange fine detaljer - og sød idé med målebåndet - det gælder godt nok om at holde øjne og ører åbne, så man ikke lader noget "guld" ligge på gaden ;o)

    SvarSlet
  3. Virkelig flot og gennemført med skønne detaljer.

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort, men mange superlækre detaljer!
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  5. Super lækkert kort! Du er jo mester i detaljer!
    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  6. Fed detalje med målebåndet

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort, - utrolig flot sammensætning,
    mange fine og flotte detaljer, fed detalje med målebåndet
    Sig mig engang hvor få du dog alle de ider fra.
    Hvem der bare kunne så mange ting som dig.
    Knus

    SvarSlet
  8. Skønt kort (et lille mesterværk) det målebånd har ikke levet forgæves. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Det er virkelig et super lækkert kort. En af mine favoritter fra dig i år. Fine detaljer, sjovt med målebåndet.

    Knus
    Susanne

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare et fedt kort Dorthe, og som alle de andre er jeg ret betaget af alle dine fede små detaljer altid. Du er bare helt fantastisk til at finde de rigtige små ting overalt, så du altid lige har noget, der passer helt perfekt til alt. Simpelthen smadderflot arbejde.

    SvarSlet
  11. Super lækkert kort... flot detalje med det slidte centimeter mål. Jeg ville aldrig have tænkt den tanke, at samle det op og så bruge til kort, men det må være din kreative hjerne, der spiller ind her :-))
    God dag til dig, knuss

    SvarSlet
  12. Flotte detaljer. Og kender det godt, det med at samle sammen, til man kan bruge til scrap... :-). Bare man så kan finde det, (og ikke mindst at huske at man har det!), når man kan bruge det...

    SvarSlet
  13. Som altid et rigtig lækkert kort fra dig.

    SvarSlet
  14. Rigtig skønt kort og dejlige farver du har brugt : )

    SvarSlet
  15. Hvor er det flot. Selvfølgelig er scrappegenet med på gå-tur. Det er utroligt hvad man kan finde alle vegne. Det eneste der mangler er pladsen til at opbevare alle tingene.

    SvarSlet
  16. Det er et meget lækkert elegant kort.
    God weekend Dorthe.

    SvarSlet
  17. Wauw, hvor er det et skønt kort, og sikke en god idé med at lave en sløjfe af målebåndet - det er da utroligt, hvad folk går og smider på gaden, men så er det jo godt, når det er en scrapper der kommer forbi ;)
    Kan du ha' en god weekend.

    SvarSlet
  18. Utroligt smukt kort, med smukke detaljer,
    genialt med målebåndet ;O)

    SvarSlet
  19. Det er virkelig flot, du er super god, så gennemført og elegant.

    SvarSlet
  20. Sikke et smukt kort og hvor ser det bare godt ud med de mange flotte sy-relaterede detaljer....så skal der pinnes!!!

    SvarSlet
  21. Super smukt og meget elegant kort...

    SvarSlet
  22. Lækkert, lækkert og lækkert kort. du er bare så god til alt det der med detaljerne. og din æske.... mums mums.... I lick it.....Knus Sanne

    SvarSlet
  23. Så stilig med det målbåndet. Nei, ein ivrig scrapper kan ikkje la slike skatter ligge på bakken og slenge :) Godt det fikk nytt liv på kortet ditt.

    SvarSlet