onsdag den 27. februar 2013

Masseproduktion af Konfirmationskort.

I dag har jeg haft besøg af Mona til en gang Scraphygge.
Hun havde taget sine dies med - og der var lige nogle jeg måtte misbruge til nogle Konfirmationskort.
Ideen har jeg fra et kort jeg har pinnet på Pinterest engang - men inspirationen fik jeg da jeg så Hanne og Linda lavede de flotteste kort til Scrap i Munkebo.
Nu fik jeg så lånt diesene - og lavet lidt forskellige kort.

Først med Monas embossingfolder (nyt behov) - og flotte kors fra Marianne Design.

Det blev lavet i 4 farver:

Så med min egen embossingfolder og Monas kirke.


Det blev også lige lavet i 4 udgaver *G* 

Og så med Monas bog og en anden af mine embossingfoldere.

Og igen i 4 udgaver/farver.

Så fik jeg da omsider startet på Konfirmationskortene - det har også taget sin tid.
Og nu vil jeg på blogrundfart og Pinterest og alt muligt andet her ved PC´en :)
God onsdag aften.
Knus

25 kommentarer:

  1. Wow - rigtig flot. Det er da nogle rigtig smukke embossinger du laver...

    SvarSlet
  2. De er bare så elegante dine konfirmationskort.

    SvarSlet
  3. Superflotte konfi-kort - de embossingfoldere er også bare helt specielt flotte, har kun den nederste, så de to andre må vist på ønskelisten ;)

    SvarSlet
  4. Hold da op. Gang i dig.:0)
    De er super flotte.

    SvarSlet
  5. Hold op hvor er de søde og du har godt nok været produktiv!!!!
    De embossing folders er bare flotte, er de fra Marianne?
    Forsat god aften
    Knus

    SvarSlet
  6. Super flotte konfirmationskort du har lavet, - fine detaljer, super flot den måde du har lavet kirken på.
    Alle kort er bare så flotte
    Knus Bodil

    SvarSlet
  7. Det er nogle rigtig flotte konfirmations kort!

    SvarSlet
  8. Du er da i den grad flittig! - og hold op hvor er de flotte - især dem med bogen er super fine! :)
    De embossing folders kunne nemt blive én af grundene til at jeg igen overvejer at anskaffe en Big Shot..de er SÅ flotte ;)

    SvarSlet
  9. Hold da vimmer, mand!! Så flittig du er!!

    Sikken smuk serie af konfirmationskort!!

    Knus :)

    SvarSlet
  10. Hold da op, når hende Pips går i gang, så sker der skù noget, du er utrolig produktiv. og så er de så flotte og gennemførte alle sammen. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. WAUW hvor er de bare flotte, og så så mange af dem endda. Jeg er da bare totalt overvældet af alt det fantastiske arbejde, du har lavet her Dorthe, du er da helt vild. Men smukt er det godt nok, det er helt sikkert.

    SvarSlet
  12. Waw, de er så flotte, det er altså utroligt som du bare ryster smukke kort ud af ærmet, du har så mange super gode ideer, jeg bliver nød til at lifle dig, håber det er o.k

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det - jeg har selv liftet disse :)
      Og TAK! :)

      Slet
  13. hvor er de bare fantastisk smukke.. de flotteste kristne konfirmationskort jeg har set!!!! kan godt forstå der opstod nye behov :)

    SvarSlet
  14. Wow Wow er du så færdig hvor er de flotte, det er altså utroligt som du bare ka lave smukke kort. jeg bliver nok nød til at lifle dig lidt med den der bog, den har jeg nemlig.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  15. Hold da op, hvor har du/I været produktive. De er vildt flotte og mange fine detaljer.
    Ses i aften
    Knus Bente

    SvarSlet
  16. Hvor har du været flittig og fået lavet de skønneste kort

    SvarSlet
  17. Hvor er det nogle flotte konfirmationskort. Jeg er specielt vild med kors-kortene.

    SvarSlet
  18. Wooooow så mange å så fine og delikate.
    Rene pen kort :)

    CDèr er helt vanlige ja.

    Ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlet
  19. De er så smukke alle sammen... flotte dies og så lækre detaljer du har på.
    Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  20. Som altid super smukke og meget gennemførte
    kreationer ;O)

    SvarSlet
  21. Flotte konfirmationskort du har lavet!

    SvarSlet
  22. Sikke en masse super flotte konfirmations kort...

    SvarSlet
  23. Hold nu hel op, waw waw waw hvor er det nogle smukke kort, supper lække dies der er blevet brugt det, waw. Dem må du gerne købe, så jeg kunne få lidt diecut, ha ha....de er så smukke Dorthe. Jeg skal også i gang med konfirmationskort, håber det bliver snart jeg kommer i gang:)

    SvarSlet