søndag den 10. februar 2013

Love & Laughter.

I går var jeg til et supergodt og smadder hyggeligt Scrap arrangement i Munkebo.
Jeg fik lavet et LO og startet på endnu et.
Og tænk engang - jeg brugte kun 49 kr. i butikken der var med. Der var simpelhen ikke mere der fristede - og det var faktisk ganske dejligt *G*
Her er layoutet jeg fik lavet. Det er lavet som mit bidrag til Februars Mood board på Maja Design bloggen
Og boarded ser sådan ud denne gang.

FebruaryL
Der var også et brugtbord i Munkebo - og der fandt jeg lidt lækre sager. Blandt andet de 3D tekst -stickers som jeg har brugt et af her. 
Et stykke af en Dusty Attic bort - den har fået gesso og lækre Melissa Francess rhinsten.

 De smukke blå blomster er fra Dusty Attic, medaljonen er købt via eBay.
 Jeg har trukket et stykke tyl gennem nogle ribbon sliders (ehmm.. bånd-glidere?) *G*
 Og så nogle store flotte hvide fjer fra Hobbygården. Perlebåndet er fra WildOrchid.
 Og så var jeg i Bodils blondeposer nogle gange - og gemte blondestykker hist og pist rundt i kanten af 
LO´et. Hun var ikke helt tilfreds med hendes blonder skulle sidde BAG papiret - hihi.
Jeg manglede SÅ meget min limpistol i går ... Den er godtnok svær at undvære når man er vant til at arbejde med den. Og det tager altså meget længere tid at få tingene sat fast uden!
---
På hjemturen kørte Susanne, Bodil og jeg på café Razz på havnen i Middelfart og fik lækkert mad. Dejlig afslutning på en supergod dag!

I dag vil jeg arbejde lidt videre med det andet LO jeg startede på i går. Og så har jeg jo F E R I E !!!!! woot wooooot.
God Søndag.
Knus.

25 kommentarer:

  1. Hol da helt ferie!!! Så smukt og romantisk. Jeg undrer mig helt vildt over, hvordan i alverden du pakker til sådan et projekt - har du hele scrapværrelset med, eller er dit stuff inddelt i farver, så det er til at overskue, hvad der skal i tasken?
    Jeg elsker at komme ud at scrappe, men samtidig er jeg også vildt frustreret over det, fordi jeg altid mangler halvdelen af alting ;)
    Hvor dejligt, at du havde en skøn dag i går - og rigtig god ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skulle selvfølgelig stå "HOLD" ;)

      Slet
    2. Ehmm... hvordan pakker jeg? - Jeg har en forestilling om hvordan jeg gerne vil have slutresultatet på mit projekt (sådan bliver det ALDRIG *G*) og det pakker jeg ud fra. Mit scraprum er mest inddelt i ROD - og mere ROD - haha. Jeg har faktisk kun med hvad der kan være i sådan en indkøbkurv og så min tote - og alligevel har jeg nærmest altid for meget med. *G* Jeg pakker kits og lidt ekstra såsom punch og perler.

      Slet
  2. Rigtig flot layout.
    Du må have en god fastelavns søndag.

    SvarSlet
  3. Åhhh Dorthe det er et helt vidundreligt og romantisk, super lækkert og smukt Lo.
    Kuns Sanne

    SvarSlet
  4. Åh hvor er det bare smukt og romantisk..
    Kan godt forestille mig en limpistol næsten er et must med alle de ting du sætter på dine layouts :)

    Dejligt det var en god dag igår :)

    Rigtig dejlig søndag og FERIE :)

    SvarSlet
  5. NYDELIG LO,så mange flotte detaljer og herlige farger,vakkert .Ha en fin søndag,klem Synnøve

    SvarSlet
  6. Super smuk LO, mange fine og romantiske detaljer, smukke blonder - hi - hi.
    1000 TAK for en god lørdag, - glæder mig til næste tur.
    God søndag og god ferie
    Knus

    SvarSlet
  7. wawww hvor er det bare smukt ♥
    knuss

    SvarSlet
  8. Tusind tak for igår, det var rigtig rigtig meget hyggeligt!
    Altså jeg må sige, at det LO er meget meget smukkere i virkeligheden. Kan godt forstå Bodil ikke var tilfreds med du gemte hendes blonder!!!!
    Knus

    ps min venstre arm er øm!!!!

    SvarSlet
  9. Lyder til at have været en rigtig dejlig dag. Ihvertfald flot LO du har fået lavet. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  10. Det er en rigtig flot LO.
    Forsat god søndag.

    SvarSlet
  11. Det ser rigtig godt ud meget romantisk og mange smukke detaljer (også selvom blonderne er gemt bagved)

    SvarSlet
  12. Dit LO er super flot, så det jo ganske tæt på i går. Kan da godt forstå Bodil....
    God søndag

    SvarSlet
  13. Pips, du overgår dig selv igen, det er så romantisk og smukt, det album bliver en fantastisk oplevelse at se i. knus morkaren.

    SvarSlet
  14. Super lækkert layout... så flot dine blomster er arrangeret. Grunden til du ikke købte meget er nok at du sååå meget;-)))
    God eftermiddag, knuss

    SvarSlet
  15. Super smukt layout. Dejligt at du havde en god dag.

    SvarSlet
  16. Meget smukt og utrolig flot LO...

    SvarSlet
  17. Meget flot LO og skønne detaljer.

    SvarSlet
  18. Virkelig smukt LO igen Pips, og bare noget så romantisk. Ligge som jeg godt kan li det. Skønt at høre, at I havde sådan en god dag til træffet der.
    Nu er søndagen jo næsten gået, men så må du da i hvert fald há en rigtig god ferie, så får du jo nok lavet en masse ting igen.

    SvarSlet
  19. Så smukt og romantisk!
    49 kr. ??.....det lyder næsten uhygligt da *G* Men dejligt at I havde en go' dag :)

    SvarSlet
  20. waw igen igen, hvor er det smukt lavet, du er mester til de LO:)

    SvarSlet
  21. Sikke et super smukt LO du har lavet, jeg er sikker på at det var de kreative impulser i lokalet i Munkebo, som hjalp dig godt på vej. Det var jo super hyggeligt at se dig igen Pips, og jeg glæder mig til vi skal lave vores lille "attack" på hende du ved nok! Det bliver hyggeligt ;-)

    SvarSlet