søndag den 3. februar 2013

Little Lady.

I går eftermiddag og aftes hyggede jeg i Scraprummet med et LO.
Dusty Attics månedlige skitse skal jeg jo helst være med på hver måned *G* 
Jeg fandt nogle smukke Inkido papirer frem.
Månedens skitse ser sådan ud.
Masser af smukke blomster - som alle er fra Papercraftscandinavia. Glitz giant rhinstones og bregneblade fra Dusty Attic, de er blevet malet med gesso - og så har jeg monteret et lille stykke perlebånd på hvert blad.

 Snørrestykkerne er også fra Dusty Attic, de blev guldfarvede. Uha det tog laaang tid at få snørrerne i præcis den længde der passede *G* - men hyggeligt var det - og jeg elsker jo snørrer. 
Jeg synes der lige manglede lidt og satte dråbeformede halvperler på.
 Dette er en gammel broderet bluse/kjolekrave med kniplet kant. Er den ikke smuk? Den var i en pose loppemarkedsfund jeg fik af min søsters søde veninde. Og nu er den kommet lidt til ære og værdighed igen.
Jeg elsker den slags små fund.
 Titlen er lavet med alfabet fra Prima. Metalviften har jeg vist købt hos Korthobby.no for 3 - 4 år siden.
 Flere blomster, blade og rhinsten.
Her kan man bedre se snørrestykket - jeg har monteret dem mellem de 2 lag papir.
 En enkelt blomst på sløjfen.... bare fordi ;)
 Modellen er min yngste niece på Hendes Konfirmationsdag. 
 Tak for alle Jeres dejlige kommentarer - jeg elsker at læse dem alle!!
Jeg har desværre måttet lukke for anonyme kommentarer p.g.a. spam, men jeg forsøger da bare at åbne for det igen om et stykke tid.
Rigtig god Søndag.
Og så lige et af mine sædvanlige spørgsmål *G*
Bruger du genbrugs"guld" på dit Scrap?
Knus

25 kommentarer:

  1. Smukt smukt layout - og en smuk model ;)
    Nææ..jeg er ikke storforbruger af genbrugs guld - men man kan ikke andet end blive inspireret når man ser på hvad du finder OG får brugt :)

    SvarSlet
  2. Flot lavet Dorthe.
    Du må have en god søndag.

    SvarSlet
  3. Fantastisk flotte detaljer med det snørre - det passer jo perfekt til det lækre layout !!

    Go' sændag :-D

    SvarSlet
  4. Virkelig flot LO med skønne detaljer. Elsker genbrugsguld. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  5. Åh, så lekker denne LO`en var!! Stilig med den snøringa og kragen. Gjenbruk er eg tilhenger av. Flott at gamle skatter kommer til heder og ære, i stadenfor å bli kastet eller liggende i ei skuff.

    SvarSlet
  6. Superflot. Der skulle siddert noget tålmodighed til med de snøre :-). Smuk detajler - især broderiet er bare skøn og passer perfekt.

    SvarSlet
  7. Super flot layout. Igen lækre detaljer. Ja jeg bruger genbrugsguld. .-)

    SvarSlet
  8. Super lækkert LO... flot detalje med båndet mellem to stykker papir. Nej det er sjældent jeg bruger genbrugs guld.
    God søndag eftermiddag, knuss

    SvarSlet
  9. Rigtig sødt layout med mange fine detaljer....

    SvarSlet
  10. Vældig flot LO, og som altid med en masse skønne ting og sager du får sat på og stoppet ind rundt omkring.
    Det eneste genbrugsguld jeg rigtig bruger er en knap i ny og næ ;)
    Kan du fortsat ha' en god søndag.

    SvarSlet
  11. Hvor er det smukt, og genbrug kan også få mig op at ringe, det er jo det der gør det til noget unikt, ikke? knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Hvor smukt. Snøren er skøn ligesom papiret. Jeg er begyndt at bruge genbrugsguld, gad vide hvor den inspiration kom fra. Smiler. Rigtigt flot arbejde fra din hånd igen.. igen...

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  13. Rigtig smukt og gennemført layout med nogle flotte flotte detaljer :) fortsat rigtig god søndag.

    SvarSlet
  14. Lækkert LO, og fed detalje med snørren :)
    Forsat god søndag.
    Knus :)

    SvarSlet
  15. Superflot og rigtig mange lækre detaljer!

    SvarSlet
  16. Det er så flot dit LO, jeg har vist sagt det før, men jeg bliver nød til at gentage mig selv, du er fantastisk dygtig til også at lave LO.
    God søndag

    SvarSlet
  17. super smukt og meget elegant

    SvarSlet
  18. Åh, da da !! Sikke et skønt og ultra feminint layout! Jep... jeg bruger mit genbrugsguld på mine scrapperier.

    Fortsat god søndag.

    Knus :)

    SvarSlet
  19. Hvor er det bare flot Pips, virkelig smukt arbejde. Det ser bare sååå smaddergodt ud med de snører, og ja genbrugsguld er bare helt fantastisk, bruger selv masser af det. Min datters svigermor bestyrer den lokale genbrugsforretning, og hun er ved at være ret godt trænet til at se, hvad hun lige skal gemme til mig til senere gennemgang, hvis jeg ikke lige er der til tiden, så jeg bruger ret meget af den slags, faktisk alle mine blomster er derfra og jeg har og bruger virkelig mange.

    SvarSlet
  20. Hvor er den dog bare smuk, sååå smukke detaljer♥

    knusss

    SvarSlet
  21. Super SMUK layout - med mange fine detaljer, smuk farvesammensætning, smuk billede af niecen, super flot detalje med båndet, smukke blomster
    God søndag aften

    SvarSlet
  22. Supper smuk LO
    med mange flotte detaljer.

    SvarSlet
  23. Et flot og gennemført LO. Det ser godt ud med "snørelivet" sammen med de MANGE blomster.

    SvarSlet
  24. wauw, super lækkert layout. fed effekt med snørelivet. wauw, siger jeg bare.

    SvarSlet
  25. Whauuu, hvor ser det bare godt ud Pips! Den snøre er bare fantastisk ;-) Jeg synes det er en fantastisk idé med det lille stykke stof fra en skjorte....hvor får du det dog fra Pips...hi hi..

    SvarSlet