søndag den 24. februar 2013

Kort med chipboard vindue.

 Her er det andet af de kort jeg fik lavet torsdag aften.
Og så har jeg da heller ikke fået lavet spor siden :) - men i dag skulle jeg gerne have lavet et DT bidrag... forhåbentligt *G*


Til dette kort har jeg brugt masser af papirsrester. Det lækre brede bånd med roserne er købt i Hobbygården, Vinduet er fra Polen.
 Båndet til sløjfen er Seam binding fra WildOrchid - derfra også blomsterne.
 flere af dem ... :)
 Er det ikke et smukt vindue?
Jeg har SÅÅÅÅ mange af disse fine chipboards - men jeg nænner ikke at bruge dem.!
Sådan noget P J A T!!! *GG* - men hvad gør man ved det?
Har du noget du går og aer og værner om?
Der kommer lidt mere i min Candy i dag - den bliver ganske langsomt større.
Vil du deltage i udtrækningen kan du gøre det HER
Tak for alle besøgene og søde kommentarer.
God søndag.
Knus

26 kommentarer:

  1. Åhh hvor er det bare sødt!!

    SvarSlet
  2. waw hvor er det smukt, det er så romantisk, men det er mange af dine kort:)

    Rigtig god scrap søndag, jeg skal også bare hygge med scrap:)

    SvarSlet
  3. WAUW hvor er det bare sødt, som alle dine kort jo altid er. Det vindue er helt unikt og det har lige givet mig en fed ide til et kort her, som jeg tror jeg vil prøve af, så snart jeg blir færdig med min Hr. søns sidste kvartals regnskab og årsregnskaber for hans firma LOL.
    Må indrømme, jeg har lidt af det samme med smukt papir of bånd, som jeg bare ikke nænner at bruge he he he. Men ja det er jo noget pjat, for hvadd glæde har man af bare at stuve på lager?? Så hellere lave noget smukt ud af det, men kender det kun alt for godt, så tar man det frem, men ender alligevel med at lægge det væk igen og bruger noget andet he he. Jeg tror gfaktisk det er mere elmindeligt end vi går og tror, jeg kender i hvert fald flere, som er ligesådan.

    SvarSlet
  4. Super smukt kort. Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig har brugt Chipboard, men mon ikke det kommer på et tidspunkt.
    God søndag.

    SvarSlet
  5. Så fint kort, du bliver ved at forny dig, det er bare så godt. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. SUPER SMUK kort du igen har lavet, med nye og spændende detaljer.
    God søndag
    Knus

    SvarSlet
  7. Fantastisk flot kort du har lavet :-) God søndag til dig!

    SvarSlet
  8. Virkelig smukt kort du har lavet. Har det på samme måde med mine chipboards, kan bare ikke nænne at bruge dem. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  9. Helt utrolig fantastisk nydelig! Dette likte jeg veldig godt. Så flotte, herlige detaljer.

    -Wenche

    SvarSlet
  10. Det er et MEGET smukt kort og super flot chipboard. Jeg kender det al for godt med ikke at kunne nænne at brug nogle af de smukke scrap sager, det må stoppe hihi

    SvarSlet
  11. Meget smukt kort og som altid med en masse fine detaljer... gad vide om jeg ikke skriver det hvergang... hi hi... men du kan da bare det der pjat... Go' søndag

    SvarSlet
  12. Rigtig sødt kort og et fantastisk vindue.
    Ja, vi har vist alle ting vi ikke rigtig nænner at bruge men jeg syntes jeg er blevet bedre til det ;O)

    SvarSlet
  13. Så lekkert kort. Flott ramme og nydelig blonde.
    Har ikkje glømt spørsmålet ditt :) Det kvite mellom blomstene er scrappefloss som er surret rundt en strikkepinne.

    SvarSlet
  14. Sjovt med det vindue, det er jo næsten som i Kejserens nye klæder - der er jo ikke noget bag det, maner så vant til, at der altid er et billede af en art bag vinduerne, ikke?
    Men det er et smukt kort - med eller uden billede ;)
    Kan du ha' en god søndag aften.

    SvarSlet
  15. Rigtig rigtig sødt kort!! Jo, jeg har alt for meget, jeg går og aer, men jeg arbejder med mig selv og forsøger at blive bedre til at bruge tingene, mens jeg synes de er skønnest - der er ikke meget ved dem, når man pludselig har fået nye yndlinge.

    SvarSlet
  16. Åå, så vakkert dette er, Dorte ! Nyydelig med den brede blonden og den vakre blomsteroppsatsen over sløyfen - aldeles flott !
    Fantastisk fin måte og bruke rester på også, det skulle man ikke tro :-)
    Må du ha en fin kommende uke.
    Klem
    Turid

    SvarSlet
  17. Det er så smukt dit kort.
    Hvad er det for en hjemmeside du køber disse fine die fra Polen, for det vindue er da fuldstændig fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld, jeg mener ikke die, men chipboards:-)

      Slet
    2. Hvis jeg får din mailadresse kan jeg sende dig links til 3 forskellige :) - de er fine og BILLIGE! - og portoen er heller ikke så stor ;)

      Slet
  18. Vildt smukt kort i typisk Pips-stil.
    Det vindue er da et fund. Hvor er det bare fint. Og så din fine sløjfe !!
    Jo jeg kender godt det med at gemme ting, man synes skal bruges til en særlig lejlighed. Hvad tror du ellers der fylder så meget inde hos mig...? hæhæ. Og når det så er gammel og forældet, så nænner jeg at bruge det - og så er det som regel gået af mode og ser kedeligt ud.

    God dag til dig. Her er helt hvidt udenfor....nu igen !

    SvarSlet
  19. Helt fantastisk smukt og romantisk.
    Jo jo jeg går også og gemmer til en helt spiciel andledning.... hvornår mon den kommer? Men jeg syndes faktisk jeg er blevet bedre til at bruge det der smukke.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  20. Det er SÅÅ smukt et kort ... en fin vindue du har sat på og igen dine lækre detaljer.
    God dag, knuss

    SvarSlet
  21. Sååå smukt et kort. Er vild med den feminine stil. Vinduet er skønt, jeg må vist senere kigge lidt nærmere på de links...

    Jeg har det liidt på samme måde med at gemme. Men er blevet meget bedre til at bruge det hurtigere...

    SvarSlet
  22. Skønt kort Pips! Det vindue kan jeg da vist kende et eller andet sted fra....hmmmm....gad vide, hvor det dog er? :-)

    SvarSlet