mandag den 25. februar 2013

Jeg laver sjældent Tags -

men i aftes lavede jeg et :)
Og det kom til at se sådan ud:
Jeg har brugt papir fra Maja Design 
Englen købte jeg for flere år siden - før jeg anede at der var noget der hed Scrap *G* - i en Hobbybutik på Bornholm der solgte meget via Qxl.
 Kageservietten har Henriette lavet til mig :) - den var egentlig hvid men det lavede en gang distress ink om på. Den lille trådspole tror jeg jeg har købt på Convention engang - derpå et stykke papir med stemplet lykønskning.
 Lidt forskellige blonder og bånd. Blingtapen er fra Panduro, blonden fra Inkido og det fine bånd er fra Websters pages

Blomster fra WildOrchid - nåle fra Jenni Bowlin - og så den allersidste lille bid af det lækre blonde *G*
De spidse halvperler er købt via eBay - de er altså ret seje - og jeg havde rent glemt jeg havde dem 

Jeg deltager i udfordringen hos The Shabby Tea Room med mit tag.

Jeg har igen i dag lagt et par ting i min Candy - og der er stadig masser af tid til at den kan vokse sig endnu større :)
God ny uge til Jer allesammen. Tak for Jeres dejlige kommentarer - de er god brændstof til bloggen at "køre videre" på :)

Knus.

23 kommentarer:

  1. Hvorfor laver du egentligt ikke flere tags, hva hva hva ??? Den er jo super smuk og mange fine og elegante detaljer.
    Håber du har det godt, knus fra 10na

    SvarSlet
  2. Flot tag, utroligt så mange detaljer du kan få med.
    Rigtig god mandag og forsat god ferie.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fanatastisk flot.

    SvarSlet
  4. Helt enig med Tina, hvorfor i alverden laver du ikke mange flere af tags? det her er da bare smadder flot, og jeg er ret imponeret over, hvor mange fede detaljer du har fået plads til uden at det blir for meget også. Virkelig flot arbejde igen.

    SvarSlet
  5. Fantastisk flot tag. Skønne detaljer.

    SvarSlet
  6. Dejlig "Pips tags" dem må du da lave mange flere af, og så lige i de farver jeg elsker, den lille trompetengel er bare for sød. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Smukt tag med så mange fine detaljer - dem sku' du lave nogen flere af :)
    Ja tænk at der var engang, man ikke anede at der var noget der hed Scrap - hvad pokker har man så brugt sin tid til ? *G*

    SvarSlet
  8. Super smukt og romantisk tag... det er du så også sååå god til
    Ha en god mandag, knuss

    SvarSlet
  9. Smukt, smukt og smukt......vil gerne se flerer:-)
    Knus Sanne

    SvarSlet
  10. Thanks so much for sharing this gorgeous creation with us at the Shabby Tea Room. I love tags and yours is no exception, it is stunning!!!!

    SvarSlet
  11. waw hvor er det et smukt tags, du er helt utrolig god til at lave skønne detaljer waw.
    Den med garntrissen og teksten, waw den skal gemmes:)
    lækkert, lækkert og lækkert:)

    SvarSlet
  12. Det er da bare romantik, så det basker. Skønt tag i de skønneste farver. Det må du gøre noget oftere. Resultatet er så fint.

    SvarSlet
  13. Hvor er den bare flot! jeg laver heller ikke så mange tags og sværger hele tiden at jeg vil have nogle liggende...men har ikke fået det gjort endnu :) Men din tag inspirerede mig da :)

    SvarSlet
  14. Superflot tag du har lavet. Den er da vild romantisk. Du kan godt lave nogle flere

    SvarSlet
  15. hvor er det bare super sødt waww
    knuzzzz

    SvarSlet
  16. Det er bare så smukt dit Tag.

    SvarSlet
  17. Du kan da vist rolig fortsætte med at lave tags for også det mestre du til UG, super flot ;O)

    SvarSlet
  18. Skønt tag - så fin og romantisk...
    Også god ny uge til dig :)

    SvarSlet
  19. Such a beautiful tag, Dorthe! I love the lace, and the beautiful stick pins, and the way the sentiment strip winds off the mini spool...well, I love all the wonderful details! :)

    SvarSlet
  20. Utrolig smuk tag du har lavet, hvordan kan du dog få plads til alle de ting. Smuk og romantisk
    Knus Bodil

    SvarSlet
  21. Smukt tag du har lavet og den ide med at sætte tekststrimlen, på trådrullen er da bare genial!!! Den idé kommer jeg vist til at lifte ;-)

    SvarSlet