mandag den 18. februar 2013

Inspireret af oprydning -

jow jow - det kan man godt blive.
Torsdag aften i klubben havde Bodil nogle bokse med som vi måtte få hvis vi kunne bruge dem.
Jeg sagde at jeg tog bare dem der var tilbage når de andre havde taget *GG* - så det endte med at jeg fik en hel stor kassefuld med hjem.
Umiddelbart fortrød jeg lidt - for der var dælme mange ... meeen... de er næsten alle i brug nu - de passede nemlig perfekt i mine skuffer, så nu er næsten alle mine skuffer ruminddelt og det er fantastisk!
Men men ... det krævede jo en større omgang oprydning og sortering - og mens jeg var i gang med det fandt jeg disse papirudskæringer - og straks så jeg et kort inde i hovedet *G* 
Det måtte jeg så lave i aftes - og sådan blev det.
Motivet tror jeg jeg har fået af Jytte engang :)
 Bånd og sløjfe er noget fra mine allerførste scrapkøb :) Blomsterne er selvfølgelig fra WildOrchid. Gazen har jeg fået af Bente.
 Kortet er ikke lavet til en udfordring.

I morgen er det arbejdsdag igen ... ja altså ....... i 4 dage - så har jeg endnu en uges ferie :) taadaaaa...
God ny uge til Jer.
Knus.

23 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort og altid dejligt at få ryddet op i skufferne... hi hi

    SvarSlet
  2. Skønt at få ryddet op og sikke et lækkert kort du fik ud af de papirudskæringer.
    God mandag, knuss

    SvarSlet
  3. Ja man kan jo kun sige, at det er rigtigt at man kan finde inspiration alle vegne ha ha ha. Og sikken inspiration du fik her. Det kort er bare smadder flot og ja det er skønt at få lidt ryddet op en gang imellem.
    Há en rigtig god dag nu og ny resten af ugen også.

    SvarSlet
  4. Et meget smukt kort du fik lavet af den oprydning. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Utrolig flot kort du fik lavet, - fine detaljer.
    Godt du komme bruge boksene jeg havde med
    Knus Bodil

    SvarSlet
  6. Rigtig flot kort du har lavet.
    Rart med styr på scrapsagerne!

    SvarSlet
  7. wawww total flot kort♥
    knuzzz

    SvarSlet
  8. Smukt kort - og så ikke engang til en udfordring ;)
    ..og tænk da så inspireret man kan blive af at rydde op...måske man sku' prøve den teknik *G*
    Ha' en dejlig aften :)

    SvarSlet
  9. Du er da helt vild med at lave indlæg, når jeg lige holder en pause...Sikke mange fine ting du har bedrevet imens. Dine blomsterclustere bliver altså bare flottere og flottere.
    Fantastisk at få så smukt et kort ud af en oprydning.... Hvem der kunne det !!

    Du spurgte om mine papirer dufter godt. NEJ de gør ej. Mere hengemt.....

    Nu ses vi snart...

    SvarSlet
  10. Sikke et fint kort, jeg er jo vild med papiret. Dejligt at få ryddet op. Jeg har også taget mine bokse i brug. De er perfekte til H2O vandfarver, som jeg har fået ryddet op i.

    Knus

    SvarSlet
  11. Skønt kort du igen har lavet - kan huske da børnene var små, de kom også altid i gang med at lege, når de skulle rydde op ;)

    SvarSlet
  12. Super flotte kort ;-) men hov...skulle vi ikke nyde din oprydning på et enkelt billede ?

    SvarSlet
  13. Super flot kort med flotte detaljer. Det ser rigtig godt ud med den hjørne "dimser". Det er altid godt at få lidt styr på sine scrapsager og det er tit temmelig svært at finde den rette løsning, så tillykke med dine mange æsker ;-)

    SvarSlet
  14. Super flott kort og lekkert pyntet!!
    Ha en fortsatt god uke :)

    ♥ klem, Inger


    SvarSlet
  15. Super flot du du har fået lavet, slet ikke dårligt at ryddet op, så kan man igen finde sine ting : )

    SvarSlet
  16. Kan se at mit stempel er fra SCRAPPER
    God dag til dig

    SvarSlet
  17. Sødt kort!! Jeg kan slet ikke huske, at du har fået motivet af mig, men det kan nok godt passe :)

    Hvor er du da "uheldig" sådan at være periodevis ferieramt :D Gid det var mig ... jeg må nøjes med diverse helligdage før sommerferien - men der er jo også "kun" 20 arbejdsuger til :D :D :D

    Knus :)

    SvarSlet
  18. Fantastisk hvad der kan ske, når man rydder op! Hvis du mangler flere bokse/æsker, så kom en tur til Lunderskov, jeg har lige ryddet ud i min beholdning! ;)
    Rigtig god weekend! :)

    SvarSlet
  19. super sødt kort og ja inspiration får man mange steder fra
    Du må have en god weekend

    SvarSlet
  20. Hvad sker der lige for mig, dette har jeg også overset, øv, jeg har ikke været så meget på bloggen de sidste 14 dage, men jeg vil jo gerne følge med, så nu håber jeg ikke jeg har overset mere. Dette kort er meget flot og det er en utrolig flot effekt der er på dette kort, jeg kan ikke helt sige hvad det er, men det er som om det er i 3 D syntes jeg, super flot og lækkert kort.

    SvarSlet