onsdag den 13. februar 2013

Frame it...

Sådan lyder den nye udfordring hos Cheery Lynn Design og til den udfordring har jeg lavet dette kort.

 Papiret er fra Inkido. Jeg har brugt min Cheery Lynn Kalejdoskop dies til at lave en ramme om motivet med. Derudover er bladranker og sommerfugle også fra Cheery Lynn.
 Det er de søde mini sommerfugle hvor der er 3 forskellige i et sæt jeg har brugt her.
 Her ses min "ramme" lidt bedre.
 Lækker blomst fra Dusty Attic - de små er fra WildOrchid.
 Og sådan blev mit kort så :)

Husk at deltage i min give away i indlægget herunder :)
God onsdag videre.
Knus.

21 kommentarer:

  1. Hvor er det er flot kort med noget meget lækkert papir.... Fine farver og søde sommerfugle...

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  2. Virkelig flot kort medlækre detaljer.

    SvarSlet
  3. Virkelig flot arbejde og lækre detaljer igen. Den blonde du har brugt er bare såååååååå fantastisk flot også, og du forstår da også lige at bruge det på den flotteste måde altid.

    SvarSlet
  4. Smuk og elegant kort, smuk papir.
    Jeg håber du nyder din ferie
    Ses i morgen

    SvarSlet
  5. Så smukt et kort du igen har lavet - du er da godt nok blevet helt bidt af udfordringer pt - så lige du var blandt favoritterne hos Sketchy colors forleden dag - stort tillykke med det :)
    Så kan du godt kridte skoene, for jeg skal til Hampen fredag eftermiddag ;)
    Fortsat god ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Aiii.... ikke fredag! *GG* - Der skal jeg ned og se til min gamle far. Æv Æv Æv!!!
      Og Tak :) Dejligt når man får lidt ros!

      Slet
  6. Altså du er da bidt af en gal udfordring *G* - og som sædvanlig et meget smukt kort du har lavet :)
    Det dér tillykke-stempel er super fint - hvor har du det fra ?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fra Orion Design - Du ved de der danske stempler som det er stort set umuligt at få fat i - dem har jeeeg - woot woooot :

      Slet
  7. Når man er så dygtig som dig er det da klart at du skal deltage i så mange konkurenser som muligt. knus morkaren. p.s. super sødt kort.

    SvarSlet
  8. super sødt kort og dejlige farver

    SvarSlet
  9. Skønt kort, det er noget meget flot papir du har brugt.
    Skønne sommerfugle.

    SvarSlet
  10. Hvor er det smukt Dorthe. Dejlige farver og skønne detaljer:)

    SvarSlet
  11. Så smukt i skønne farver og enrigtig lækker ramme. Og så igen dine fine blomster.
    God dag til dig, knuss

    SvarSlet
  12. I LOVE, LOVE, LOVE your card! WOW. Thank you very much for joining us this week at Cheery Lynn Designs.
    Hugs*
    Joann

    SvarSlet
  13. What an elegant card! Good luck and thanks for joining in on the fun at Cheery Lynn Designs challenge blog.

    SvarSlet