søndag den 17. februar 2013

Fodboldkort

 Min niece spurgte om ikke jeg kunne lave et kort med noget med fodbold - og det mente jeg vel egentlig godt jeg kunne.
Det blev til dette Donna kort. Efter billedet blev taget lavede jeg falske syninger på de hvide felter også *G*
Jeg er rigtig glad for min Filmstrip dies jeg købte brugt engang.
 Da jeg nu var i gang med fodbolden lavede jeg et kort mere - og gjorde klar til et tredie - de er jo velegnede til Konfirmationskort også.
Jeg har opdateret min Candy lidt i dag - der er lagt lidt mere i kassen ;) 
Forsat god Søndag.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Sødt kort

    Forsat god søndag
    Knus

    SvarSlet
  2. Det er da et rigtig sødt kort her Dorthe, det skal der nok være en rask dreng, som vil elske at få, er jeg sikker på.
    há en fortsat god dag.

    SvarSlet
  3. De er rigtig søde og som du skriver, super gode til en konfirmation, jeg er også i gang med konfirmationskort, jeg syntes altid det er sværest til drengene, derfor er dine kort en super god ide.

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde med foldbolde til drenge. Super fine.

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  5. wow de super fede.. skønne drengekort :)

    SvarSlet
  6. Super fede kort, og ja perfekte til konfirmationer ;O)

    SvarSlet
  7. Rigtig flotte fodboldkort.

    SvarSlet
  8. Super skønt fodbold kort du har lavet , ideelt til konfirmation : ) rigtig god søndag aften

    SvarSlet
  9. Ihhh...jeg er vild med det fodboldkort...en skam det er så pokkers svært at lave ;-) Du har dog klaret det rigtig godt!!

    SvarSlet
  10. Nydelig kort,så spennende form og helt herlig pynta.Ha en fin kveld,klem Synnøve

    SvarSlet
  11. Skønt fodboldkort du har lavet. Ja, falske syninger kunne da godt gøre de Donnakort lidt mere attraktive - lavede et par stykker sidste forår, men der gik lidt for meget sytøj i den, efter min smag ;)

    SvarSlet
  12. Flot fodboldkort du har lavet

    SvarSlet
  13. Supersmukt fodboldkort du har lavet :)

    SvarSlet
  14. Super fede kort og ja det er rigtig konfirmations kort... hi hi... Go' mandag

    SvarSlet
  15. den var jo rålækker som altid.
    knuzzz

    SvarSlet