lørdag den 23. februar 2013

Ferie igen igen :)

Så fik jeg arbejdet en uge - og nu er det ferie igen - hehe.
Det er ikke blevet til meget scrap de sidste dage, men torsdag aften i klubben fik jeg da lavet et par kort.
Vi var et par stykker der var blevet enige om at forsøge os med et posekort - og mit blev sådan her:
 Papiret er fra Melissa Francess
 Kamé og ramme er købt på eBay, blomster fra WildOrchid og blade er lavet med Marianne dies.
Motivet er fra et Pion klippeark
 Kortet bliver mit bidrag til udfordringen hos The Shabby Tea Room

I går fik jeg en lækker lille pakke fra søde Jette - Vi er blevet enige om at lave en lille swap - så nu skal jeg se at få sendt lidt lækkert tilbage til hende også!
Jeg skal garanteret trille blomster i dag - hihi.
God weekend til Jer.
Knus.

26 kommentarer:

  1. Super sødt posekort... Go' lørdag.. Kram

    SvarSlet
  2. Sødt kort!! Lyder hyggeligt med at skulle trille blomster :)

    God weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Det er bare så fint... Og tusind tak for at vise, at posekort slet ikke er så svært og kompliceret, hvis man bare accepterer at de er lidt skæve.... Griner. Mine er ved at være færdige, og jeg er i gang med 4 andre.....

    SvarSlet
  4. Rigtig flot. Jeg har ikke selv fundet modet til at kaste mig over posekort, måske jeg bare skal se et i virkeligheden for at få ideen om, hvordan de ser ud.

    Rigtig god weekend og ferie

    SvarSlet
  5. wawww hvor er det bare flot♥
    knussss

    SvarSlet
  6. Sødt posekort du har lavet. Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  7. Fint og sødt postkort - god weekend :-)

    SvarSlet
  8. Hov - posekort selvfølgelig.. Stavekontrol på mobilen fik lige sit eget liv :-)

    SvarSlet
  9. Lækkert posekort med ine smukke ting.
    God weekend til dig, knuss

    SvarSlet
  10. Nydelig posekort,herlig ark og kjempefin den kame,klem Synnøve

    SvarSlet
  11. Fint posekort Dorte...
    Go' weekend.... og tak for sværterne - de er straks taget i brug....

    SvarSlet
  12. Rigtig flot posekort her. Det er bare såå flot med den Kamé derpå, dem er jeg ret vild med. Du forstår bare at mixe alt så perfekt. Fedt med sådan en swap en gang imellem, så prøver man næsten altid noget, man ellers ikke ville ha gjort.
    Há en rigtig god week-end og ferie....igen ha ha ha.

    SvarSlet
  13. Meget sødt og smukt kort. Det fine billede med pigen minder mig om nogle glansbilleder jeg samlede på som barn. God weekend!

    SvarSlet
  14. Hvor er det et smukt posekort, det må jeg altså snart prøve at lave (hvis jeg kan finde ud af det) jeg må lure fidusen af hos dig og andre posedamer ;) knus morkaren.

    SvarSlet
  15. Super flot kort, jeg er jo p.t. helt vild med papirsposer ;)

    En rigtig god arbejds/ferie fordeling du har, så jeg er ikke i tvivl om, at der i næste ugen kommer det ene lækre kort/LO efter det andet.

    Hav en dejlige weekend -og ferie.

    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  16. Super flot papirpose kort, hi hi. Så lækker detaljer som altid:)
    Hvor lyder det dejligt med ferie, håber der bliver tid til at scrappe:)

    De blade du har brugt, kan jeg rigtig godt lide.....kunne jeg ønske mig lidt af dem:)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro. Jeg lukker lige kuverten op igen og får lavet nogle. Så sender jeg først mandag ;)

      Slet
  17. Smuk posekort du fik fremstillet, fine detaljer, perfekt som altid når du laver noget.
    God weekend
    Knus Bodil

    SvarSlet
  18. Altså jeg tror slet ikke det er sundt for dig med al den ferie!! *G*
    Super fint posekort - ku' da godt være man skulle kaste sig over den model på et tidspunkt :)
    God weekend :)

    SvarSlet
  19. Sikke et smukt posekort. Lækre detaljer.

    SvarSlet
  20. Meget smukt posekort.
    Ferie nu igen det kan da ikke passe!!!!!! ;O)

    SvarSlet
  21. Smukt kort du har lavet - den Camé er jo helt fantastisk flot...
    Du bliver da vist ikke overbebyrdet med arbejde, når du holder ferie hver anden uge ;)
    God trillelyst og ferie.

    SvarSlet
  22. Beautiful image and gorgeous silhouette! Your paper is perfect! thanks for joining us at The Tea Room this week!

    SvarSlet
  23. Jeg har helt overset dette smukke kort, men heldigvis så jeg det lige og det er meget smukt, waw, det er utrolig elegant.

    SvarSlet