lørdag den 2. februar 2013

Endnu et napkin-fold kort

I klubben torsdag aften lavede jeg dette kort.
Endnu et napkin-fold - dem er jeg lidt vild med lige nu.
Jeg har lavet dette som bidrag til udfordringen hos It´s all about the Vintage challenge hvor udfordringen hedder Lace and Pearls. 
 Jeg har brugt papir fra Melissa Francess, 3endy papers og ... ? noget jeg ikke husker *G*
Det meste af pynten sidder på et "bælte"

 Bladene nassede jeg fra Bente :) - de har fået lidt halvperler og lidt glimmer.
Fuglen er fra Digital Paper Shop - blomster fra WildOrchid - og kronen fra Netto
 I går var jeg på besøg hos Annette - vi fik IKKE scrappet - til gengæld fik vi snakket ganske lidt (fnis)
og jeg fik gramset på en masse af Annettes lækre dies og blomster og og og og og :) :)
Det var SÅ hyggeligt! 
Henriette nåede heldigvis også hjem mens jeg var der - så hende fik jeg også hilst på og spist lækker frokost med! 
I dag ville jeg egentlig scrappe - men jeg får sgu migræne hele tiden lige pt - det er møgirriterende og ikke til at få lavet noget som helst!!! ØV!
Men måske senere :)
God weekend til Jer.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Sikke dog et smukt kort du der har lavet.
    Dejligt du havde en god dag igår.
    Håber din migræne forsvinder igen.

    SvarSlet
  2. Fantastisk smukt kort du har lavet. Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  3. super flot kort, og rigtig god bedring♥
    knusss

    SvarSlet
  4. Uha Pips, kan man få hovedpine af at gramse for meget? det er et smukt kort du har lavet (det ser svært ud) god bedring og knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Hold op hvor er det flot, måske jeg kan lokke dig til at hælpe mig med at lave en skabelon på lørdag?
    Rigtig god bedring.

    ps... har i big shot med på lørdag????

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gider ikke slæbe Big Shot med - og jeg tror heller ikke Bodil har sin med. Vi plejer at stanse ud hjemmefra :) -
      Du kan få et link til en TUT med kortet ;)

      Slet
  6. Et super flot napkin-fold kort, du fik lavet i torsdags, flotte blomster, fine detaljer, du er hammer dygtig til nye opgaver, bare det var mig. - God bedring
    Knus

    SvarSlet
  7. Meget smukt og gennemarbejdet kort! God weekend og god bedring til dig!

    SvarSlet
  8. Mums, det er jo det rene lækkerier, jeg er vild med det.

    SvarSlet
  9. Super skønt og udfordrende kort. Så lækre detaljer og pudsigt med kronen, der er delt i 2. Virkelig fint mesterværk.

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  10. Smadderflot kort igen Pips og rigtig smukt pyntet. Godt du havde en god dag igår, men surt at du så har migræne idag, men det har nok noget med vejret at gøre. HAr en datter, som døjer meget også og hendes læge siger at forandringer i vejret er en god udløser. Så lige din mail, men skriver iaften, da jeg lige er kommet hjem fra et meget dyrt besøg hos Gitte i Hobbyboden.

    SvarSlet
  11. Lækkert kort - den foldeteknik er også bare flot, har prøvet en gang, men kunne ikke rigtig få den så fin i kanten.
    Bruger du papir som base, eller er det karton?
    Herligt med sådan en hyggedag med masser af snak ;)
    Rigtig god bedring med migrænen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vel nærmest tyndt karton eller kaldes det mønsterpapir ...? Ihvertfald noget tyndere end basic karton.

      Slet
  12. Hvor er det bare smuk..!!
    Æv med migrænen, lider selv meget af det og har det som dig, at man bare gerne vil en masse men migrænen gør man intet kan :(

    Lyder som om i havde en hyggelig dag :)

    SvarSlet
  13. Wow det er bare så smukt og romantisk. Tak for at du tog udfordringen op hos: It´s all about the vintage and beauty.
    GDT Sanne

    SvarSlet
  14. Gorgeous details and an interesting fold! Thanks for joining us It's all about the vintage and beauty!

    SvarSlet
  15. This is so beautiful creation Dorthe! I love all the details, there's so much to look at. Thanks for joining us at the It's all about the vintage and beauty challenge :o)

    SvarSlet
  16. Sikke et lille kunstværk du har lavet Pips, det er bare SÅ flot!

    SvarSlet