søndag den 10. februar 2013

Endnu et LO fra Munkebo-Scrap.

Allerførst vil jeg takke Jer for alle jeres skønne og søde kommentarer her hos mig. Jeg er superglad for I tager Jer tiden til at efterlade en lille hilsen - det betyder SÅ meget!

Her er så det LO jeg fik startet på til scrap i Munkebo - og som jeg har lavet færdigt herhjemme i dag.
Det er lavet som mit bidrag til LO delen af Pion Designs Valentine challenge.

Her er endnu et af de 3D tekststickers jeg købte fra brugtbordet. De er jo bare perfekte til alle de Bryllups LO jeg får lavet *G*
 En stenlygte fra Dusty Attic - den har fået gesso.
 De ternede blomster er lavet i Pion papir. Jeg afprøvede lige Susannes nye Marianne design dies (hehe) - jeg tror faktisk jeg også skal have den dies.
 En lynlås fra genbrug - og mere af Bodils lækre blonde (BAG papiret - fnis)
 Hjørner lavet med en Marianne dies - herpå blomsterformet perle der har fået en lilla midte.
 Dette fantastiske blingbånd er fundet på eBay - det er SÅ fint! Borterne under er skåret i lækre Pion papirer.
 Sommerfuglene på denne bort fik alle en lillebitte perle på. Båndet under borten var oprindeligt lyserødt/pink - men det lavede en gang glimmermist om på så det kom til at passe til LO´et.
 Den smukke lilla blomst er fra Dusty Attic. Masser af swirl lavet med Marianne dies.
 grenene er også lavet med Susannes nye dies ;)
 Lige pt er jeg lidt vild med at lave hul i papiret og derefter lave en "krøllet" ramme.
Hvad er du glad for at lave på dine projekter lige nu? :)
God Søndag aften.
Knus.

17 kommentarer:

  1. Jeg er imponeret over alle de små detaljer du får med på et lo, uden at det virker rodet eller uroligt - det her lo er også rigtig flot og meget romantisk

    SvarSlet
  2. Imponerende..
    Du laver bare de smukkeste af de smukkeste layouts..
    Så romantisk og flot..

    SvarSlet
  3. Igen et super skønt layout, med flotte detaljer.

    SvarSlet
  4. Wauw, igen et utroligt flot og romantisk LO, jeg er imponeret hver gang over alle finurlighederne...

    SvarSlet
  5. Smukt bryllups LO, dem er du rigtig skrap til. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Snyggt! Gillar hålet med fotot i :)

    SvarSlet
  7. Smukt, romantisk og fantastisk lækkert.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  8. Hold op hvor er der mange fine detaljer med - det er du super go' til!! :)
    Lige for tiden har jeg ikke noget jeg er specielt glad for at lave på mine projekter...det sku' da lige være journaling, men det er jo ikke noget nyt *G*
    Ha' en dejlig mandag...og ferie :)

    SvarSlet
  9. Super flot LO, du har bare fået så mange flotte detaljer med.

    SvarSlet
  10. WAUW hvor er det bare smukt , og så mange rigtig flotte detaljer også. Jeg er helt vild med den ide med lynlåsen, det har jeg godt nok aldrig set før, men kors hvor ser det bare fedt ud. Du er godt nok bare mesteren når det kommer dertil.
    Lige for øjeblikket er jeg glad, bare jeg i det hele taget får noget lavet LOL

    SvarSlet
  11. Endnu et smuk LO - smuk papir, fine blomster, mange smukke detaljer, perfekt som altid
    Knus Bodil

    SvarSlet
  12. Suuuper skønne detaljer, waw hvor er det et smukt LO. Du kan altså bare det der, men lækkert papir og skøøøønne detaljer waw

    Knus

    SvarSlet
  13. Super smukt LO, med skønne detaljer.
    Jeg er langt bag efter med at kommenter, jeg har ikke haft tid og samtidelig er der noget i vejen med min IPad, så det tager mig lang tid at lægge en kommentar, men bedre sent end aldrig;-)

    SvarSlet
  14. En kommentar lidt senere end ellers... Har været på weekend i Silkeborg .... uden computer. Det sker ikke så tit. Det er så smukt et LO, og dejligt du kunne teste en af mine nye dies..

    Knus
    Susanne

    SvarSlet